Skip to Content

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان یزد:

فرایندها و اراده لازم برای توسعه خوشه زیلوی استان یزد وجود دارد


محمد دهقان گفت: تمام فرایندهای لازم برای حمایت از فعالین صنعت زیلو در استان وجود دارد و مسئولان شهرستان هم نسبت به گذشته جدیت بیشتری برای ارتقا و توسعه این صنعت دارند.

به گزارش میبدخبر، شورای راهبری خوشه زیلو در محل فرمانداری میبد با حضور دهقان، سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان یزد، تدین مدیر توسعه صنعتی و کارآفرینی شرکت شهرک های صنعتی استان و سجادی پور فرماندار میبد برگزار شد.

در این شورا فعالین صنعت زیلوی میبد با بیان چالش ها و مشکلات پیش روی این صنعت، مسائلی چون ضرورت آموزش نیروی متخصص، ایجاد جذابیت برای ورود جوانان به این رشته، ضرورت ایجاد هنرستان زیلو و تسهیل در تامین مواد اولیه را مطرح کردند.
 
دهقان سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان یزد نیز در این نشست اظهار کرد: با توجه به تجربه موفقی که در خوشه محصولات کنجدی در اردکان وجود دارد میتوان آینده روشنی را برای خوشه زیلو نیز با توجه به بازار فروش و تقاضاهایی که وجود دارد متصور شد.
 
وی با اشاره به زمینه های درآمدزایی خوب زیلو برای جوانان میبدی افزود: آموزش و تربیت نیروی کار نباید تنها وابسته به نیروی کار ساده باشد بلکه باید با جذب نیروی نخبه و متخصص زمینه را برای بهتر کردن وضعیت زیلو فراهم کرد.
 
دهقان گفت: تمام فرایندهای لازم برای حمایت از فعالین صنعت زیلو در استان وجود دارد و مسئولان شهرستان هم نسبت به گذشته جدیت بیشتری برای ارتقا و توسعه این صنعت دارند.
انتهای پیام/



رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 1.0 stars out of 5.