Skip to Content

با حضور آیت الله اعرافی و مسئولان استان و شهرستانی:

سالن ورزشی مصلی آیت الله اعرافی میبد به بهره برداری رسید


سالن ورزشی چند منظوره مصلی آیت الله اعرافی میبد با حضور مسؤلین افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش میبدخبر، در مراسمی با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور و امام جمعه میبد، مهران فاطمی استاندار یزد، سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد و دشتی نماینده مردم اردکان در مجلس ، شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان. حسین فلاح فرماندار میبد ، علی محمد شیخی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان، زارع رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان میبد و جمعی از مسؤلین استان و شهرستان میبد سالن ورزشی مصلی آیت الله اعرافی به بهره برداری رسید.


این سالن با هزینه ای بالغ بر 80 میلیارد ریال در مساحتی به متراژ 2800 مترمربع با مشارکت، همکاری و همراهی بخش خصوصی و خیرین احداث شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با تقدیر از حمایت های آیت الله اعرافی در توسعه و گسترش فضاهای ورزشی در شهرستان میبد گفت: خوشبختانه با حمایت ها و همراهی‌های آیت الله اعرافی که نگاه ویژه ای به ورزش دارند، زیرساخت های ورزشي در این شهرستان توسعه یافته و این شهرستان به سرانه هر نفر یک مترمربع فضای ورزشی نزدیک شده است.

شریعتی افزود: آیت الله اعرافی با نگاه ویژه به ورزش حتی از وجوهات شرعی نیز برای توسعه ورزش هزینه کرده و این نشان از اهمیت ورزش است.

وی بیان داشت: این سالن به غیر از بودجه های دولتی با مشارکت خوب خیرین تکمیل و امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.

لازم به ذکراست در پایان این مراسم از خیرین و دست اندرکاران ساخت این سالن تجلیل شد.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.