Skip to Content


ریگی دوم هم به هلاکت رسید +عکس


منابع خبری اعلام کردند، عبدالرئوف ریگی سرکرده گروه شبه‌نظامی جیش‌النصر در خاک پاکستان کشته شد.

سایت خبری تحلیلی «شستون» پاکستان به نقل از یک منبع آگاه  از کشته شدن عبد الرئوف ریگی در شهر کویته پاکستان گزارش داد.

عبدالرئوف ریگی سرکرده گروهک تروریستی جیش النصر در اقدامی تلافی جویانه به دست عناصر گروهک جیش العدل در شهر البندین پاکستان به هلاکت رسید.

در ادامه درگیری ها میان دو گروهک جیش العدل و جیش النصر، عناصر مسلح جیش النصر با حمله به محل اختفای عبدالرئوف ریگی در شهر البندین ایالت بلوچستان پاکستان، وی و خواهرزاده اش ابوبکر ریگی را به هلاکت رساندند.

پس از دستگیری عبدالمالک ریگی از سوی نیروهای نظامی ایران، اختلافات میان گروه جیش العدل در خصوص در اختیار گرفتن منابع مالی این گروهک که از قاچاق مواد مخدر بدست می آید، بالا گرفت که همین امر منتج به ایجاد گروهک جدیدی بنام جیش النصر شد.

خاطرنشان می شود، هفته های اخیر در درگیری میان این دو گروهک تروریستی عناصری از گروهک جیش العدل توسط گروهک جیش النصر به هلاکت رسیده بودند.

گفتنی است اشرار گروهک تروریستی جیش العدل پارسال  اقدام به ربودن پنج مرزبان کشورمان در مرز مشترک استان سیستان و بلوچستان با پاکستان کرده بودند که با اقدامات  مقامات ایران، چهار نفر آنان آزاد شدند.
عبدالمالک ریگی سرکرده گروههای تروریستی شرق ایران  هم که برادر عبدالرئوف  بود در عملیات  فوق سری نیروهای امنیتی کشورمان درحالی که اسفند ماه سال 88  قصد پرواز با هواپیما از دوبی  به  قرقیزستان را داشت دستگیر و پس از محاکمه به جرم شرارت، اقدامات تروریستی و جاسوسی  و صدها جنایات دیگر علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی  محاکمه و به اعدام محکوم  و این حکم اجرا شد.





رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


فلاح يخداني
عاقبت ظلم وجنايت كردن همين است .
+1 (1 رای)
پست شده در ۱۳۹۳/۰۶/۷ ۲۰:۳۹