Skip to Content

معاون فرماندار میبد عنوان کرد

خروج شهرستان میبد از اقتصاد تک قطبی با رونق فضای کسب و کار در زمینه دامپروری و کشاورزی


معاون فرماندار میبد گفت: با رونق و ایجاد فضای کسب و کار در زمینه دامپروری و کشاورزی که جزو صنایع پاک است می‌توان اقتصاد شهرستان میبد را از تک قطبی بودن بیرون آورد و همچنین درآمد زایی خوبی نیز برای سطوح مختلف فراهم می‌شود.

به گزارش میبد خبر، جلسه هم اندیشی جهادکشاورزی با بخشداران با حضور معاون فرماندار میبد و باهدف بررسی راهکارهای تولید و اشتغال وتوسعه کشاورزی و دامپروری برگزار شد.

معاون فرماندار میبد در این جلسه با تاکید بر سال اقتصاد مقامتی تولید و اشتغال گفت:شهرستان میبد در زمینه تولید گیاهان دارویی ،پرورش ماهی های زینتی ،بلدرچین ،مرغ تخم گذار و صنعت پرورش اسب ظرفیت های خوبی دارد .
سیدمحسن فلاح تصریح کرد :با همکاری جهادکشاورزی و بخشداران و ایجاد زیرساخت های صنایع تبدیلی در این زمینه ها باید از این ظرفیت های بیشتر استفاده کنیم .
فلاح خاطرنشان کرد:حضور بخش خصوصی در بازکردن فضای کسب و کار درزمینه های مختلف ،دررونق تولید و اشتغال بسیار موثر است و مسئولین باید زمینه فعالیت را به روی آنها بازکنند.
معاون فرماندار میبد گفت:حوزه کشاورزی و ورود به صنایع پاک ،علاوه بر رونق فراوردهای دامی و کشاورزی و اشتغال ،اقتصاد شهرستان را از تک قطبی صنعتی بیرون و سودآوری و درآمدزایی خوبی را برای سطوح کم درآمد فراهم می کند.
تشکیل جلسات مداوم و بازدید از مناطق و برنامه های آموزشی و ترویجی درروستاها ازمصوبات این جلسه بود.
انتهای پیام/اد



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.