Skip to Content


انتقاد شدید دختر امیر قطر از پدرش


دختر امیر قطر با اشاره به ادامه جنایات تروریستهای مسلح در سوریه، از دخالت های پدرش در امور این کشور و ادامه حمایتهایش از گروههای تکفیری تروریستی به شدت انتقاد کرد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه البدیل، هند دختر حمد آل ثانی امیر قطر در اقدامی که به مثابه بمبی بزرگ محسوب می شود در شبکه اجتماعی خود در تویتر از دخالتهای پدرش در امور سوریه انتقاد کرد. وی دخالت قطر در امور سوریه را رسوایی تاریخی برای حاکمان دوحه توصیف کرد و نوشت: پدرم با ایمان به اینکه تحولاتی که در سوریه جریان دارد خواسته مردمی است از آن حمایت کرد، اما امروز شاهد عکس این موضوع هستیم و ویدئوی منتشره شده که طی آن یکی از افراد مسلح در حال خوردن قلب انسانی است گواه این مدعاست. هند دختر حمد آل ثانی می افزاید: این حوادث جنایت علیه ملت سوریه است.من از حضور جنگجویان در سوریه و از کسانی که به آنها اجازه داده مردم سوریه را اعدام کنند انتقاد می کنم، زیرا ویدئویی به من رسیده است که در آن یک فرد سعودی، 21 شهروند سوری را اعدام می کند و این انقلاب مردمی را به انقلاب تروریستی تبدیل می کند.  

دختر امیر قطر با اشاره به ادامه جنایات تروریستهای مسلح در سوریه، از دخالت های پدرش در امور این کشور و ادامه حمایتهایش از گروههای تکفیری تروریستی به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه البدیل، هند دختر حمد آل ثانی امیر قطر در اقدامی که به مثابه بمبی بزرگ محسوب می شود در شبکه اجتماعی خود در تویتر از دخالتهای پدرش در امور سوریه انتقاد کرد.

وی دخالت قطر در امور سوریه را رسوایی تاریخی برای حاکمان دوحه توصیف کرد و نوشت: پدرم با ایمان به اینکه تحولاتی که در سوریه جریان دارد خواسته مردمی است از آن حمایت کرد، اما امروز شاهد عکس این موضوع هستیم و ویدئوی منتشره شده که طی آن یکی از افراد مسلح در حال خوردن قلب انسانی است گواه این مدعاست.

هند دختر حمد آل ثانی می افزاید: این حوادث جنایت علیه ملت سوریه است.من از حضور جنگجویان در سوریه و از کسانی که به آنها اجازه داده مردم سوریه را اعدام کنند انتقاد می کنم، زیرا ویدئویی به من رسیده است که در آن یک فرد سعودی، 21 شهروند سوری را اعدام می کند و این انقلاب مردمی را به انقلاب تروریستی تبدیل می کند.

 



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.