Skip to Content

صبح امروز صورت گرفت؛

اعزام بسیجیان گردان امام حسین(ع) میبد به رزمایش استانی شهید قهاری سعید+ تصاویر


320 نفر از بسیجیان گردان امام حسین(ع) میبد جهت شرکت در رزمایش استانی شهید قهاری سعید به موقعیت شهید ابراهیمی بافق اعزام شدند.

به گزارش میبد خبر، عباس شیر غلامی سرپرست گردان امام حسین (ع) میبد در حاشیه اعزام این بسیجیان به محل رزمایش اظهارداشت: رزمایش و اردوی صحرایی شهید قهاری سعید از چهارشنبه 15 آذر لغایت جمعه 17 آذرماه 96 در موقعیت شهید ابراهیمی بافق(دلتا25) برگزار می شود.

وی افزود: در این رزمایش گردان 5 پیاده بسیج امام حسین(ع) شهرستان میبد با 4 گروهان به استعداد 320 بسیجی شرکت می کند.

شیرغلامی درباره هدف اجرای این رزمایش بیان داشت: این رزمایش با هدف تمرین و افزایش آمادگی رزم جهادی و مقابله با تهدیدات سخت درون و برون مرزی بسیجیان استان اجرا می شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های رزمی و فرهنگی مختلف برای بسیجیان در این رزمایش توضیح داد: در زمینه رزمی عملیتهای مختلف دفاعی و امنیتی با استفاده از سلاحهای سبک، نیمه سبک و سنگین اجرا شده و در بخش فرهنگی نیز برنامه هایی شامل کلاس عملیات روانی، دشمن شناسی، سیاسی، بهیاری، خود امدادی و دیگر امدادی با همکاری بسیجیان انجام می شود. در پایان این رزمایش همایش اقتدار بسیجیان با حضور مقامات نظامی و استانی و بازرسان قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) به نمایش در خواهد آمد.

فرمانده گردان امام حسین (ع) میبد تصریح داشت: گردان امام حسین (ع) میبد نیز با تمام توان و استعداد خودرویی و تجهیزاتی و سرمایه انسانی در این رزمایش شرکت و در یک محور از محورهای رزمایش با اجرای عملیات ها و ماموریت های محوله از سلسله مراتب در مرحله اول تمرین و سپس قدرت و توان رزم خود را به نمایش خواهد گذاشت.

وی تاکید کرد: تمام تلاش خود را در این رزمایش متمرکز خواهیم کرد تا اگر خدای ناکرده دشمنان منطقه ای و فرا منطقه ای افکار احمقانه تعرض به خاک جمهوری اسلامی ایران را عملی کنند،چنان پاسخی به آنها بدهیم که برای دیگران نیز درس عبرت شود.

شیرغلامی در پایان گفت: از مردم انقلابی و همیشه در صحنه می خواهم همانطور که از ابتدای انقلاب و بخصوص در دوران بحرانهای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس، پشتوانه قدرتمند نظام اسلامی و نیروهای مسلح بودند، امروز هم با دعای خود فرزندانشان را در اجرای ماموریت های محوله یاری کنند.

انتهای پیام/اد

 




رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 4.0 stars out of 5.