راه اندازي مجدد سامانه پيام کوتاه 110 در یزد
به گزارش میبد خبر، سرهنگ "سیدرضامکی " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشريح اين خبر اظهار داشت: اين سامانه در راستاي تحقق شعار پليس پاسخگو و ارائه خدمات مناسب به شهروندان براي تامين امنيت اجتماعي و به منظور سهولت در برقراي ارتباط شهروندان با اين سامانه راه اندازي شده است.
اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه شماره تلفن و پيامک 110 آسانترين پل ارتباطي مردم با نيروي انتظامي است بيان داشت: اين سامانه ضمن دريافت درخواست هاي انتظامي، اطلاعاتي و امنيتي، به صورت شبانه روزي آماده ارائه خدمات به شهروندان مي باشد.
سرهنگ مکی تصريح كرد: به منظور پيشگيري از اتلاف وقت و تسريع در انجام ماموريت هاي محوله مردم مي توانند موارد فوري را از طريق سامانه تلفني110 و ساير موارد را با ارائه اطلاعات دقيق از طريق سامانه پيامكي 110 به مركز فوريت هاي پليس اعلام كنند.
معاون عمليات استان یزد افزود: امنيت حاصل تلاش جمعي است و رسيدن به يک امنيت پايدار، نيازمند مشارکت مردم و نقش آفريني در فرايند توليد امنيت است و ارتباط با سامانه پيامکي 110 يکي از نمودهاي مشارکت شهروندان با پليس در ارتقاء امنيت اجتماعي است.