بازگشت به صفحه کامل

محتوا با برچسب بازاریابی.

صنایع دستی نیازمند تحول در فروش است/ لزوم تمرکز بر بازاریابی و ایجاد بازارهای هدف جدید برای صنایع دستی
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد:
صنایع دستی نیازمند تحول در فروش است/ لزوم تمرکز بر بازاریابی و ایجاد بازارهای هدف جدید برای صنایع دستی
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: برای رونق صنایع دستی کشور باید تمرکز را روی شرایطی که بتوان این محصولات را در بازارهای داخلی و خارجی به فروش رساند، گذاشت.