بازگشت به صفحه کامل
استاندار یزد در دیدار با خانواده شهدای میبد:

یکی از وظایف مسئولین سر زدن به خانواده شهداست+ گزارش تصویری از دیدار با مادر شهید جواهری


شهدا درجات بالایی دارند. انسان باید دارای درجات تکامل بالایی باشد تا بتواند به این درجات برسد.

به گزارش خبرنگار میبدخبر: استاندار یزد با همراهی فرماندار میبد، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، فرمانده سپاه میبد، مشاور ایثارگران استاندار و تنی چند از مسئولین استانی و شهرستانی با حضور در منزل شهیدان "محمد علی درویشی"، "محمد رضا سلیمی" و "سید احمد جواهری" ضمن دیدار با خانواده این شهیدان والامقام، علو درجات معنوی برای این عزیزان را از درگاه الهی مسئلت نمود.

استاندار یزد شهدا را نماد حرّیت و آزادی دانست و افزود: ما وظیفه داریم این نماد همیشه زنده را زنده نگه داشته و به عنوان الگو از آنها استفاده کنیم.

وی شهدا را عند الربهم یرزقون دانست و ادامه داد: شهدا درجات بالایی دارند. انسان باید دارای درجات تکامل بالایی باشد تا بتواند به این درجات برسد.

وی یکی از وظایف مسئولین را سر زدن به خانواده شهدا دانست و خاطرنشان ساخت: همه خدمتگزاران نظام باید در رفع مشکلات این خانواده های عزیز گام بردارند.

در این دیدار مادر شهید جواهری که هم مادر، عمه و مادر زن شهید است به پاره ای از خاطرات شهید خود پرداخت.

گفتنی است شهید جواهری که از کارمندان شبکه بهداشت و درمان میبد بود دارای یک فرزند 8 ماهه و یک فرزند سه سال و نیمه بود که به جبهه های حق علیه باطل شتافت و در این مسیر به شهادت رسید.

لازم به ذکر است مدیران کل استان، شهرستان میبد، به همراه مهندس میرمحمدی استاندار یزد و فلاح فرماندار میبد در قالب 72 اکیپ از 282 خانواده شهید شهرستان میبد صبح روز پنج شنبه دیدن کردند.

خبرنگار: سید محمد نبوی

 

 

رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.