بازگشت به صفحه کامل

یادواره شهدای دانشجوی میبد و اولین سالگرد تدفین شهید گمنام دانشگاه میبد+ تصاویر


سیزدهمین یادواره شهدای دانشجوی شهرستان میبد همراه با اولین سالگرد تدفین شهید گمنام دانشگاه میبد در معراج شهدا این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش میبد خبر، سیزدهمین یادواره شهدای دانشجوی شهرستان میبد با عنوان «ترنم خاطره» همراه با اولین سالگرد تدفین شهید گمنام دانشگاه میبد با حضور دانشجویان دانشگاههای میبد و مردم شهید پرور شهرستان همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در معراج شهدا این دانشگاه برگزار شد.

سردار محمدکاظم میرحسینی سخنران این مراسم در جمع دانشجویان بیان داشت: جهاد و شهادت مظهر اصلی قدرت و محور امنیت ملی ما محسوب می شود و این موضوعات تنها یک مفهوم انتزاعی و ذهنی نیست بلکه حقیقتی است که پایداری و ثبات را با خود به ارمغان آورده است.

وی افزود: شهدا افرادی بودند که به ندای امام و رهبرشان لبیک گفتند و با خلق صحنه های پرشور عشق و شهادت، موجب تعجب جهانیان شدند.

سردار میر حسینی با اشاره به اینکه هم‌پیمانان غرب و شرق برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی با تمام توان تسلیحاتی خود پشت سر صدام جنایتکار ایستادند، تصریح کرد: با ایثار و ازخودگذشتگی‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس، امروز استکبار جهانی در افول است و باید به شهدا و حکومت اسلامی که مایه عزت ما شده‌اند، افتخار کنیم.

وی اظهار داشت: اکنون جوانان بهترین ادامه دهندگان راه شهدا هستند و دانشگاه ها بیشتر از همیشه به فضای معنوی آکنده به شهدا و ادامه دادن راه آن بزرگواران نیازمند است.

سردار میرحسینی تصریح داشت:  امروز کشور عزیز ایران به برکت خون مطهر شهدا و موضوعاتی چون جهاد و شهادت از پرقدرت‌ترین کشورها در حوزه نظامی است و دشمنان باید بدانند هیچ گاه نمی توانند در اراده استوار جوانان این مرز و بوم و پیشرفت های حاصل شده در حوزه نظامی خللی ایجاد کنند و پشتیبانی و پیروی از رهبری رمز موفقیت انقلاب است.

پایان بخش این مراسم معنوی مداحی سجاد شرفخانی بود.

در حاشیه این مراسم نورانی نمایشگاه بصیرتی به همت دانشجویان برپا شده بود.

یادآور می شود شب پایانی این یادواره نیز پنج شنبه 10 اسفند ماه همراه با قامه نماز جماعت مغرب و عشاء با سخنرانی سردار جواد مٌشیدی و مداحی حسین برزی در معراج شهدا این دانشگاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 3.0 stars out of 5.