بازگشت به صفحه کامل
در جلسه سرگروه های حلقه صالحین بسیج جامعه پزشکی میبد مطرح شد:

گلایه سرهنگ فلاح از فضا سازی های ایجاد شده در شبکه های اجتماعی موبایلی در مورد قضایای اخیر میبد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد خطاب به سرگروه های حلقه های صالحین بسیج جامعه پزشکی گفت: نباید برگزاری جلسات حلقه های صالحین کوچکترین آسیب و خللی در برنامه کاری بیمارستان ایجاد کند و در حق بیماری اجحاف شود

به گزارش میبد خبر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد در جلسه  سرگروه های حلقه های صالحین بسیج جامعه پزشکی میبد که صبح  چهارشنبه در دانشکده پرستاری برگزار شد، گفت: نباید برگزاری جلسات حلقه های صالحین کوچکترین آسیب و خللی در برنامه کاری بیمارستان ایجاد کند و در حق بیماری اجحاف شود که اگر اینگونه شود نه تنها این جلسات فایده ایی نخواهد داشت بلکه  تبعات سوء هم خواهد داشت. سرهنگ فلاح با بیان اینکه جلسات بایستی از حالت سخنرانی خارج شود، بر مطرح کردن مسائل و مشکلات کاری و تبادل نظر همکاران در کنار بحث های معرفتی تاکید کرد.

در پایان، امیر فلاح با پرداختن به موضوع سرقت های اخیر، گلایه هایی را مطرح کرد. وی گفت در فضایی آرام و به دور از التهاب، خیلی سریع تر این معضل جمع می شد که متاسفانه با فضا سازی ها و شایعاتی که در شبکه های اجتماعی مطرح شد و با دامن زدن برخی از سایت ها و جراید که باعث التهاب فضای جامعه شد، موضوع کمی پیچیده  و  حل آن با مشکل روبرو شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد گفت بعداز اینکه در جلسه شورای تامین مقرر شد بعلت کمبود نیرو در نیروی انتظامی، پایگاه های بسیج هم وارد عمل شوند، دیگر شاهد سرقت های همراه با ضرب و شتم نبودیم و علاوه بر سرقت  ،دیگر جرایم هم کاهش یافته است.

وی از مردم خواست تا به شایعات توجه نکنند و از دامن زدن به آنها جداً خودداری کرده و مراقبت های فردی را نیز بالا ببرند.




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.