بازگشت به صفحه کامل
با حضور مسئولین؛

کلنگ پایگاه امداد و نجات ۳ میلیارد تومانی در میبد به زمین خورد


با حضور امام جمعه، فرماندار و رئیس سازمان امداد و نجات استان کلنگ سایت پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر به زمین خورد

به گزارش میبد خبر، این پایگاه شامل ساختمان پست جاده ای، انبارها، سایت اسکان اضطراری، انبار پشتیبانی و پد بالگرد می باشد.

امام جمعه میبد در این مراسم با قدردانی از تلاش های جمعیت هلال احمر در طول سال بویژه ایام تعطیلات نوروزی در خدمت رسانی به مسافرین و امداد و نجات جاده ای گفت : امیدواریم این پایگاه منشاء آثار و برکات فراوانی برای منطقه باشد.

آیت الله اعرافی با تاکید بر تسریع در احداث این پایگاه گفت: احداث و تجهیز پایگاه بین شهری جمعیت هلال احمر در این منطقه بدون شک کمک بزرگی برای حادثه دیدگان در این مسیر خواهد بود و بسیاری از حوادث را پوشش خواهد داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هم با اشاره به ایجاد این پایگاه در کمربند غربی میبد  گفت: با توجه به اینکه کمربند غربی میبد شاهراه اصلی شمال به جنوب کشور محسوب می شود و به علت تردد بالای این مسیر حوادث ترافیکی زیادی را در این مسیر شاهد هستیم که ایجاد این پایگاه در این مسیر یک ضرورت بود.

دکتر پارسائیان گفت: در حال حاضر این پایگاه با ۵۰ میلیون تومان اعتبار اولیه آغاز شد و برای احداث آن به طور کامل بیش از ۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در صورت تامین اعتبار تا پایان سال ۹۵ شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به خدمات ارائه شده در ایام عید به مسافرین گفت : جمعیت هلال حمر استان از ۲۵ اسفند تا به امروز در ۱۴ مورد حادثه جاده ای حضور یافته که در این حادثه ۹ نفر به کمک تیم های هلال احمر به بیمارستان منتقل شده اند.

پارسائیان افزود: ۲۵۲ نفر حادثه دیده داشتیم که ۹۸ نفر از اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر استفاده کردند.

وی افزود : در حوزه جوانان تا به امروز ۱۱۳هزار و ۲۰۰ نفر از خدمات راهنمایی مسافرین ، ۵ هزار نفر از خیمه های نماز  و ۳ هزار نفر کودک از خدمات خیمه های کودک جمعیت هلال احمر ستفاده کرده اند.




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.