بازگشت به صفحه کامل

کلنگ احداث یک باب مدرسه خیری در شهر بفروئیه به زمین زده شد+ تصاویر


آیین کلنگ زنی احداث مدرسه شهر بفروئیه توسط خیر مدرسه ساز با حضور فرماندار، بخشدار بفروئیه و مدیریت آموزش و پرورش میبد برگزار شد.

به گزارش میبد خبر، محسن موحدی فرد مدیریت آموزش و پرورش شهرستان میبد درباره احداث این دو آموزشگاه خیری بیان داشت: این آموزشگاه 12 کلاسه با زیر بنای هزار و 680 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 500 میلیون تومان توسط خیر محترم سید مرتضی بفروئی ظرف مدت یکسال به بهره برداری خواهد رسید.

حسین فلاح فرماندار شهرستان میبد در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از همت خیرین مدرسه ساز گفت: سعی و کوشش در امر مدرسه سازی یکی از ماندگارترین اعمال خیری است که به واسطه آن فرزندان ایران زمین به بالاترین جایگاه های علمی دنیا دست پیدا خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه نقش عمده‌ای که خیرین مدرسه‌ ساز در اعتلای علم ایفا می‌کنند، غیرقابل انکار است، بیان داشت: اگر خیرین نیک اندیش در امر ساخت مدرسه وارد میدان نمی شدند، آموزش و پرورش با مشکلات عدیده ای در زمینه تأمین فضای آموزشی مواجه می شد و شرایط ایده آل امروز حاکم بر فضای مدارس نبود.

فلاح در پایان با بیان اینکه کار خیرین همچون نهالی است که هرچه از عمل آن می گذرد، برکات آن روز به روز افزایش پیدا می کند، افزود: خیرین مدرسه ساز مهمترین رکن توسعه زیرساخت علمی کشور هستند و با توجه به محدودیت منابع مالی دولت، استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه ساز تنها گزینه برای گسترش فضاهای آموزشی می باشد.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.