بازگشت به صفحه کامل
با حضور معاون استاندار در میبد

کلنگ احداث ساختمان جدید صندوق کارآفرینی به زمین زده شد


هم‌زمان با سومین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ساختمان جدید صندوق کارآفرینی شهرستان میبد کلنگ زنی و دو پروژه دیگر افتتاح شد.

به گزارش میبدخبر، همزمان با سومین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور"علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار یزد، " اصغر نور اله زاده" مدیرعامل صندوق کارآفرینی کشور، "حسین فلاح " فرماندار ساختمان جدید صندوق کارآفرینی شهرستان میبد کلنگ زنی شد.

این ساختمان به متراژ 608 مترمربع وزیر بنا 312 مترمربع بااعتبار پیش‌بینی‌شده 4 میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تأمین و پیش‌بینی‌شده در هفته دولت سال آینده به نتیجه برسد.

مسئولین در ادامه یک واحد قنادی را در روستای مزرعه بیده با 600 میلیون تومان سرمایه‌گذاری در فضایی به وسعت 330 مترمربع، که زمینه اشتغال 6 نفر را به‌صورت مستقیم فراهم آورده است، افتتاح کردند.

این واحد با ارائه تسهیلات 400 میلیون تومان از سوی صندوق کارآفرینی امید روزانه 2 تن کله‌قند و حدود یک ونیم تن قند حبه به‌صورت مکانیزه و بهداشتی تولید و به بازارهای استان‌های جنوبی کرمان، بندرعباس، اصفهان و یزد صادر می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار یزد، مدیرعامل صندوق کارآفرینی کشور و فرماندارمیبد در پایان یک طرح اشتغال‌زایی روستایی تحت عنوان ' یک روستا - یک محصول ' با محوریت زیلو را در روستای مهرآباد بخش مرکزی افتتاح کردند.

این طرح شامل ارائه تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی امید در جهت آموزش، تولید و بازاریابی زیلو است.

بازدید از کارگاه زیلوبافی شرکت تعاونی زیلوبافان و بافت تاریخی میبد از دیگر برنامه‌های مدیرعامل صندوق کارآفرینی کشور در سفر به شهرستان میبد بود.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.