بازگشت به صفحه کامل

کلنگ احداث دو مدرسه خیری در شهرستان میبد به زمین زده شد+ تصاویر


کلنگ احداث دو آموزشگاه تمام خیری با حضور فرماندار، خیرین و مسئولان آموزش و پرورش استان و میبد در شهرستان میبد به زمین زده شد.

به گزارش میبد خبر، محسن موحدی فرد مدیریت آموزش و پرورش شهرستان میبد درباره احداث این دو آموزشگاه خیری بیان داشت: آموزشگاه زاهدی در زیر بنای هزار و 350 متر مربع به تعداد 9 کلاس می باشد که توسط خیرین محترم جلال فلاح، محسن موحدیان و سید حسین حسینی ان شا الله ظرف مدت یکسال ساخته می شود.

وی افزود: آموزشگاه دیگر با نام مرحوم مهدی دهقانی در روستای رکن آباد با زیر بنای هزار و 900 متر مربع و 12 کلاس می باشد که تمام هزینه ساخت آن توسط خیر محترم حاج محمود دهقانی و همسرشان فاطمه ملا صادقی تامین و ان شا الله ظرف مدت یکسال به بهره برداری خواهد رسید.

موحدی فرد در ادامه بیان داشت: این دو آموزشگاه 100 درصد خیری می باشد و نقشه ساخت آنها از طرف سازمان نوسازی مدارس یزد تهیه می شود.

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان میبد کار خیری را بسیار خداپسندانه، ضروری و صالحات و باقیاتی برای خیران دانست و از خیرینی که در این راه گام نهاده اند تقدیر و  تشکر کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: تلاشهای خیرین مدرسه ساز برای توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی در شهرستان به ویژه در مناطق روستایی ستودنی است.

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان میبد در پایان از مشارکت خیرین در امر مقدس مدرسه سازی گفت: ساخت مدرسه در شهرستان همچنان یک نیاز جدی است و مهمترین بستر رشد فرهنگی و توسعه و تعالی شهرستان می باشد لذا فرهنگ مشارکت در مدرسه سازی باید ترویج شود.

 

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.