بازگشت به صفحه کامل

به مناسبت اعیاد شعبانیه و با حضور مسئولین شهرستان؛

کلنگ احداث دوباب آموزشگاه و سالن ورزشی چند منظوره خیری در میبد به زمین زده شد+ تصاویر


مراسم کلنگ زنی احداث دوباب آموزشگاه و سالن ورزشی چند منظوره خیری در میبد به مناسبت اعیاد شعبانیه و با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

محسن موحدی فرد مدیر آموزش و پرورش میبد در گفت و گو با خبرنگار میبد خبر ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه درباره این پروژه ها بیان داشت: به میمنت ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع)، امام سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل (ع) با حضور مسئولین شهرستان و فرمانده سپاه میبد ابتدا کلنگ آموزشگاه حسینیه امام حسین(ع) امیرآباد به همت مکتب الحسین(ع) میبد در زمینی به مساحت 2 هزار 200 متر مربع و زیر بنای هزار و 100 متر مربع 9 کلاسه در دو طبقه با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان به زمین زده شد. حیاط این آموزشگاه قرار است بعنوان صحن حسینیه مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: آموزشگاه دیگری که بعنوان اولین آموزشگاه غیرانتفاعی شهرستان می باشد در زمینی به مساحت یک هزار و 100 متر مربع و با زیر بنای 840 متر مربع 6 کلاسه در دو طبقه توسط مهدی دلاوری خیر میبدی با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان احداث می شود.

موحدی فرد از احداث سالن چند منظوره ورزشی در اردوگاه آیت الله خامنه ای بنستان خبر داد و گفت: مراسم کلنگ زنی این سالن ورزشی چند منظوره که توسط خیر میبدی حسین اله آبادی به یاد فرزند مرحومش زنده یاد مصیب اله آبادی با زیر بنای یک هزار و 100 متر مربع و با هزینه بالغ بر 500 میلیون تومان با حضور مسئولین در این اردوگاه برگزار شد.

وی در پایان ضمن قدردانی از همت خیرین مدرسه ساز گفت: سعی و کوشش در امر مدرسه سازی یکی از ماندگارترین اعمال خیری است که به واسطه آن فرزندان ایران زمین به بالاترین جایگاه های علمی دنیا دست پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/اد

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.