بازگشت به صفحه کامل
با دستگیری عوامل اصلی؛

کلاهبرداری 720 ميليونی شركت ليزينگ خودرو در یزد متوقف شد


با تلاش ماموران پليس آگاهي استان يزد سه نفر از اعضاي يك شركت جعلي ليزينگ خودرو با مبلغ 720 ميليون ريال كلاهبرداري دستگير شدند.

به گزارش میبدخبر به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ محمد حسن باقري فهرجي معاون اجتماعي انتظامي استان يزد گفت: در پي گزارش هاي مردمي در خصوص فعاليت يك شركت ليزينگ خودرويي به صورت غير مجاز در شهر يزد پرونده اين موضوع به اداره جعل و مبارزه با كلاهبرداري پليس آگاهي استان ارجاع  داده شد.
وي ادامه داد: با تحقيقات كارآگاهان پليس مشخص شد اين شركت كه به صورت غيرمجاز و بدون اسناد و مدارك رسمي در حال فعاليت است با دريافت مبلغ 45 ميليون ريال پيش قسط اقدام به ثبت نام خودرو كرده است.
باقري خاطرنشان كرد: با هماهنگي مقامات قضائي سه تن از اعضاي اين شركت دستگير و در بازجويي هاي انجام شده اعلام كردند كه بيشتر امورات اين شركت به صورت تلفني با مسئول اصلي در تهران انجام مي شود و از جا و مكان وي اظهار بي اطلاعي كردند.
سرهنگ باقري از ثبت نام 16 تن از شهروندان جهت خريد خودرو و كلاهبرداري  مبلغ 720 ميليون ريال توسط اين شركت خبر داد و تصريح كرد: تلاش براي دستگيري مديرعامل اين شركت ادامه دارد.
معاون اجتماعي انتظامي استان يزد در پايان اين نكته را به شهروندان يادآور شد كه: پايگاه هاي اينترنتي و روابط عمومي كارخانجات از جمله خودروسازان، منابع قابل اعتمادي در بررسي عملكرد شركت هاي مدعي نمايندگي فروش محصولات كارخانجات است و معمولا اسامي نمايندگي هاي معتبر كارخانجات و شركت هاي بزرگ در سايت رسمي آنها اعلام شده است.؛ در بعضي از موارد به جاي شركت ليزينگ از عنوان دفاتر فروش اقساطي خودرو استفاده مي شود كه اين عنوان به هيچ وجه رسمي و معتبر و داراي مجوز نيست.

رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.