بازگشت به صفحه کامل


کلاس های مجازی در دانشگاه میبد برگزار می شود


با وجود شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، دانشگاه میبد با بهره گیری از زیرساخت های مجازی به آموزش از راه دور ادامه می دهد.

به گزارش میبد خبر، استادان دانشگاه میبد به صورت آنلاین سرفصل‌های درسی را برای دانشجویان ارائه کرده و دانشجویان نیز از این روش استقبال کرده اند.

رئیس دانشگاه میبد گفت: با اعلام رسمی شیوع کرونا در کشور، دانشگاه میبد جزء اولین دانشگاه‌هایی بود که نسبت به برگزاری کلاس‌های مجازی اقدام کرد.
کلانتری افزود: غیر از کلاس‌های عملی و کارگاهی، همه کلاس‌ها در این دانشگاه به صورت مجازی و آنلاین و آفلاین در حال برگزاری است. 
وی با بیان اینکه پردیس مجازی دانشگاه در سال‌های قبل راه اندازی شده بود و تجربه برگزاری دو ترم تابستانی به شکل مجازی را داشتیم افزود: این آمادگی را داریم که اگر این بیماری بعد از عید هم ادامه داشت، همه کلاس‌ها به جز کلاس‌های عمومی که برای آن‌ها هم در حال برنامه ریزی هستیم را به صورت مجازی برگزار کنیم. 
کلانتری خاطرنشان کرد: حسن کلاس‌های مجازی که الان در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود این است که فایل‌های این کلاس‌ها در سیستم ذخیره می‌شود و اگر دانشجو نتوانست در کلاس شرکت کند و یا مباحث را درک نکرد مجددا این فایل‌ها را دانلود و استفاده کند. 
رئیس دانشگاه میبد گفت: کلاس‌های آنلاین به شکل تی وی، بر خط و کنفرانسی است و دانشجو می‌تواند به راحتی از این کلاس‌ها استفاده کند.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.