بازگشت به صفحه کامل
دادستان عمومی و انقلاب یزد:

کسانی که مطالبات کارگری را مقابل مقامات قضایی گرو قرار می‌دهند انتظار حمایت نداشته باشند


دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: طبیعی است که ما از تولیدکننده و سرمایه‌گذاری حمایت می‌کنیم که حسن نیت داشته باشد، اما افرادی که مطالبات کارگری و مطالبات دولت را در مقابل مقامات امنیتی و قضایی گرو قرار می‌دهند، انتظار حمایت نباید داشته باشند.

به گزارش میبد خبر، محمدرضا حدادزاده صبح امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: استان یزد علیرغم اینکه استان کم مسئله‌ای است و واقعا به مدد تلاش‌هایی که مسئولین استان دارند و همدلی که بین بخش‌های مختلف استان وجود دارد از حیث جرایم خشن و آسیب‌های اجتماعی وضعیت مطلوبی را دارد اما مستعد بسیاری از مسائل و مشکلات نیز هست.

وی افزود: مهاجرپذیری استان، توسعه صنعتی و معدنی استان بدون توجه به برخی پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی و همچنین موضوع فضای مجازی –که امروز در کشور باید به عنوان یک شاخص برای آسیب‌های اجتماعی و به عنوان یک مبنا برای تهدیدهای وضعیت اجتماعی مدنظر قرار بگیرد- به ما هشدار می‌دهد که از این امنیت و از این آرامش احساس تداوم نکنید.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد اظهار داشت: الحمدلله همدلی و هم‌افزایی بین مسئولین استان بسیار خوب است و ریشه حل بسیاری از مشکلات و احساس امنیت در استان هم همین است.

حدادزاده خاطرنشان کرد: ما در دو حوزه پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی با تمرکز بر فضای مجازی و تحکیم بنیاد خانواده برنامه‌ها و محورهایی را دنبال خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: دادستان محترم کل کشور بحث مفاسد اقتصادی را هم تأکید کردند که در این حوزه هم الحمدلله علیرغم اینکه درصد این مسائل و مشکلات در استان یزد بسیار پایین است اما حساسیت نسبت به آن بالا است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد یادآور شد: در بیانیه گام دوم انقلاب، رهبر معظم انقلاب طهارت اقتصادی را شرط مشروعیت همه مقامات حکومت دانستند و ما اعتقاد داریم که دادستان‌ها و دادستانی مهم‌ترین و جدی‌ترین رکن برای بررسی و ارزیابی استمرار این شرط است.

حدادزاده ادامه داد: ما معتقدیم که باید علی‌الدوام این شرط را رصد و احزاز کنیم و البته با حسن نیت و دستگیری از افرادی که احیانا در معرض خطا هستند.

وی تأکید کرد: به جرأت عرض می‌کنم که در هیچ یک از پرونده‌های مفاسد اقتصادی استان نبوده است که قبل از ان تذکر و هشدار لازم داده نشده باشد.

دادستان عمومی و انقلاب یزد با بیان اینکه در حوزه حمایت از تولید هم دادستان‌ها حتما برنامه‌هایی خواهند داشت، تصریح کرد: حمایت از تولید و صنعت و سرمایه گذاری راهبرد کلان کشور است و ما هم هم اعتقاد به این داریم و هم ملزم می‌دانیم طبق اسناد بالادستی که این راهبرد را دنبال کنیم.

حدادزاده تأکید کرد: طبیعی است که ما از تولیدکننده و سرمایه‌گذاری حمایت می‌کنیم که حسن نیت داشته باشد، اما افرادی که مطالبات کارگری و مطالبات دولت را در مقابل مقامات امنیتی و قضایی گرو قرار می‌دهند و عامدانه به دنبال تضییع حقوق بیت‌المال و حقوق کارگران هستند طبیعتا انتظار حمایت نباید داشته باشند.

انتهای پیام/

 



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.