بازگشت به صفحه کامل


کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه میبد برگزار شد


کرسی آزاد اندیشی با موضوع “شبکه های اجتماعی؛ آری یا خیر؟!” با استقبال با شکوه دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آیت الله حائری برگزار شد.
کرسی آزاد اندیشی با موضوع "شبکه های اجتماعی؛ آری یا خیر؟!" با استقبال با شکوه دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این برنامه به مناسبت و گرامیداشت  روز و مقام دانشجو، به همت امور فرهنگی دانشگاه ، ۱۶ آذر ۹۳ ساعت ۱۲ در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای مراسم علی اکبر کریمی مدیر فرهنگی دانشگاه و مجری کارشناس این برنامه ضمن ایراد مطالبی  پیرامون روز و مقام دانشجو و ماهیت و علت نامگذاری روز۱۶ آذر به عنوان نماد استکبار ستیزی و ظلم و ذلت ناپذیری و آرمان خواهی ، مطالبی  نیز در مورد تعریف و جایگاه کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه و تذکراتی پیرامون آئین نامه و مقررات برگزاری کرسی آزاد اندیشی طبق ضوابط ابلاغی وزارت علوم و شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه کرد.

در این کرسی نمایندگان موافق و مخالفِ موضوع مورد بحث، در قالب دو گروه ۴ نفره که هر گروه متشکل از۲ دانشجوی دختر و ۲ پسر بودند در مورد فواید، مضرات، چگونگی استفاده، فرهنگ صحیح استفاده از شبکه های اجتماعی، آسیب های احتمالی این شبکه ها و … به نقد و بررسی پرداختند و نظرات و دلایل خود را بیان کردند.

در این برنامه به هر گروه  چهار زمان ۵ دقیقه ای برای ارائه نظرات و دلایل مخالفت و  ۵ دقیقه هم به حاضرین در جلسه برای طرح سوال و بیان نظرات و در مرحله نهایی به هر گروه ۲ دقیقه جهت جمع بندی مباحث مطرح شده وقت داده شد.

مباحث  با گروه موافق شبکه های اجتماعی که به قید قرعه انتخاب شده بود شروع،  که در این چهار زمان تعیین شده به ارائه دلایل خود پرداختند.

رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.