بازگشت به صفحه کامل

رئیس پلیس راه استان یزد خبر داد

کاهش 63 درصدی تصادفات فوتی در جاده‌های استان


رئیس پلیس راه استان یزد از کاهش 63 درصدی تصادفات فوتی در جاده‌های استان در ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش میبد خبر، رئیس پلیس راه استان یزد از کاهش 63 درصدی تصادفات فوتی در جاده‌های استان در ایام نوروز  امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

سرهنگ احمد مظفری ضمن تشکر از مردم در همراهی و همکاری با پلیس راه  افزود: جاده‌های استان در حالی این کاهش تصادفات را تجربه می‌کند که با افزایش تردد  15 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته و همچنین وضعیت بد آب و هوایی و ریزش باران مواجه بوده است.

وی واژگونی خودرو را عامل  64 درصد از حوادث رانندگی جاده‌های استان در این ایام عنوان کرد و گفت: 53 درصد از حوادث جاده‌ای استان در سال گذشته نیز به همین دلیل بوده که ناشی از بی احتیاطی و خستگی و خواب آلودگی است و رانندگان باید به محض اینکه احساس خستگی کردند، خودرو را متوقف کنند و استراحت کافی داشته باشند.

سرهنگ مظفری با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی درجاده‌های استان در روز دوازدهم و سیزدهم فرودین ماه، اعلام کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین و موتورسیکلت در محورهای مواصلاتی استان از جمله محورهای ییلاقی و  محور یزد – طبس ممنوع است.

وی همچنین با اشاره به پیش بینی کارشناسان هواشناسی گفت: رانندگان با توجه به در پیش بودن بارندگی و تغییرات جوی به گونه‌ای برنامه ریزی و مدیرت کنند که در بازگشت از سفر دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/

یزد آوا

 



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.