بازگشت به صفحه کامل

کاندیدای همه جانبه ولی هیچ جانبه!


حسین بهجتی

یادداشت: حسین بهجتی

یکی از کاندیداهای انتخاباتی در جمع دوستداران و نمازگزاران مسجد مرشدی  در تاریخ 2/12/94 گفته بود:

"هم اصلاح طلبان را باید قبول داشت و هم اصول گرایان را چرا که هر دو قشر دلشان برای مملکت می سوزد ولی هرگز وارد جنگ اصول گرا و اصلاح طلب نمی شوم . در مورد من هم خودم نمیتوانم بگویم اصلاح طلبم یا اصول گرا و باید کارنامه مدیریت بیست ساله من را دید که با دولت ها با گرایشات متفاوت کار کرده ام. من آمده ام تا وارد این دعوا ها نشوم. من آمده ام تا بین ظرفیت های اصلاح طلبی و اصول گرایی همدلی و همزبانی ایجاد کنم. باید برای پیشرفت ميبد تلاش کنیم که دشمن را به مخالف و مخالف را به دوست تبدیل کنيم".

حال اگر نگاهی کوتاه به کلام الله مجید بیاندازیم همیشه به دو مسیر و دو جبهه اشاره کرده است مثل  "خیر و شر " حق  و باطل " "نور و ظلمت " 

 که به عنوان مثال  چند آیه قرآن آورده می شود:

در سوره بلد آیه 10 :  وَ هَدَيْناهُ النَّجْدَيْنِ { او را به راه خیر و شر هدایت کردیم }

در سوره انفال آیه 8 :لِيُحِقَّ الْحَقَّ وَ يُبْطِلَ الْباطِلَ ....{تا حق را تثبیت کند ، و باطل را از میان بردارد.........}

همانطور که مشاهده فرمودید قرآن به راه سومی اشاره نفرموده است ولی امروزه بعضی از افراد راه سومی را برای خود ایجاد می کنند و برای فرار از افکار عمومی، با واژه ها و جملات قشنگ ادبی سعی در فریب مردم هستند، که باید هوشیار بود.

لذا در سخنرانی یکی از کاندیداها مطالبی بیان شده است که به راه سوم اشاره دارد  "من خودم نمیتوانم بگویم که اصلاح طلبم یا اصول گرا و باید کارنامه مدیریت بیست ساله من را دید که با دولت ها با گرایشات متفاوت کار کرده ام ، من آمده ام تا وارد این دعوا ها نشوم،من آمده ام تا بین ظرفیت های اصلاح طلبی و اصول گرایی همدلی و همزبانی ایجاد کنم "

باید پرسید که اگر با تمام  دولت ها و گرایشات کار کرده اید  پس چرا در تبلیغات پوستری  و سایت رسمی خود حتی یک عکس از افراد دولت های دیگر نمی باشد در صورتیکه با یک سرچ کوتاه در فضای مجازی می شود پیدا کرد؟

 لذا  با این تفاسیر و عکس های منتشر شده از این کاندیدای محترم در این روز های انتخاباتی،  با افرادی که از  جریان خاص می باشند ، نشان از آن دارد که پیرو یک مسیر و یک جریان است نه مسیر گفته شده ایشان که جریان بین این دو می باشد .




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.