بازگشت به صفحه کامل
در دهمین همایش جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان میبد؛

کارگردان مستند «از تبار ابراهیم» تجلیل شد+ تصاویر


در دهمین همایش جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان میبد توسط آیت الله اعرافی از کارگردان مستند «از تبار ابراهیم» تجلیل شد.

به گزارش میبد خبر، دهمین همایش جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان میبد با حضور آیت‌الله علیرضا اعرافی امام جمعه میبد، حسین فلاح فرماندار میبد، کمال دهقانی نماینده مردم شهرستان‌های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولان و فعالان فرهنگی اجتماعی میبد در محل سینما نگار شهیدیه برگزار شد.

در این همایش مستند «از تبار ابراهیم» به کارگردانی علی پورطالبی که درباره شخصیت مرحوم آیت الله اعرافی (امام جمعه فقید میبد) می باشد، برای اولین بار اکران شد.

همچنین در بخش دیگری از این مراسم حضرت آیت الله اعرافی برای اولین بار پس از رحلت امام جمعه فقید میبد، درباره ویژگیها و اوصاف ایشان سخنان جالب توجهی را ایراد کرد.

آیت الله اعرافی در مورد مهمترین خصوصیت مرحوم پدر بیان داشت: جمع بین دارایی و زهد از مهمترین خصوصیت ایشان بود یعنی با اینکه شرایط مالی خوبی داشت اما وابستگی به این مال نداشت و در حد کم از آن استفاده می کرد و فقر و زهد را انتخاب کرده بود.

وی افزود: زهد خالصانه ایشان هیچگاه به ریا دچار نشد و ریاکارانه نبود، بلکه از سر اخلاص نیز این مسیر را انتخاب کرده بود، چیزی که امروزه ما و مسئولین به آن نیاز داریم.

امام جمعه میبد در مورد روح عبادی مرحوم آیت الله محمدابراهیم اعرافی اظهار داشت: روح عبادی ایشان و انسی که با دعاها و زیارات داشت کم نظیر بود.

آیت الله اعرافی در پایان بیان داشت: دوستی رهبر معظم انقلاب با مرحوم پدر دو طرفه و عمیق بود. ایشان در مورد مرحوم پدر بیان داشتند: روح و حس هدایت مردم و رهبری در وجود مرحوم اعرافی بود و یک اخوند معمولی نبودند اگر همه این مطالب گفته شده را جمع می کردم حجم زیادی را شکل می داد.

در پایان از تلاش‌های هنری حجت‌الاسلام علی پورطالبی توسط آیت الله اعرافی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.