بازگشت به صفحه کامل
شاخصترین سرمایه گذار بخش خصوصی در حوزه میراث فرهنگی:

کارشکنی مسئولین میراث فرهنگی در برنامه های نوروز امسال میبد


قاسمی سرمایه گذار بخش خصوصی در حوزه میراث فرهنگی در رابطه با اتفاقات عجیبی که نوروز امسال در میبد در حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی خواهد افتاد انتقاد کرد و گفت: امسال قصد داشتیم مانند چند سال اخیر در ایام نوروز به توریستها خدمت ارائه کنیم و هزینه های زیادی هم در این مسیر متحمل شدیم اما به یکباره با کارشکنی مسئولین میراث فرهنگی استان یزد مواجه شدیم!

به گزارش "میبدخبر"، جمعی از فعالان و صاحبنظران میراث فرهنگی میبد در نشستی خبری پیرامون مسائل حاشیه ای که اخیرا در حوزه میراث فرهنگی میبد اتفاق افتاده، توضیحاتی را ارائه کردند.

در این نشست، قاسمی سرمایه گذار بخش خصوصی در حوزه میراث فرهنگی در رابطه با اتفاقات عجیبی که نوروز امسال در میبد در حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی خواهد افتاد انتقاد کرد و گفت: امسال قصد داشتیم مانند چند سال اخیر در ایام نوروز به توریستها خدمت ارائه کنیم و هزینه های زیادی هم در این مسیر متحمل شدیم اما به یکباره با کارشکنی مسئولین میراث فرهنگی استان یزد مواجه شدیم.

وی افزود: مسئولین میراث استان میبد را با این همه جاذبه گردشگری فراموش کرده اند و فقط به مرکز استان توجه میکنند.

قاسمی بیان داشت: امسال هم با افراد مختلف قرارداد بستیم و غرفه های متعددی در محوطه یخچال خشتی میبد ایجاد کردیم اما به یکباره عوامل میراث فرهنگی استان آمدند و همه این غرفه ها را جمع کردند و به ما اعلام شد که امسال، خود میراث قصد دارد تصدی این مجموعه و بازارچه را برعهده بگیرد و این در حالی است که در سالهای گذشته ما تلاشهای بسیاری در این حوزه انجام داده بودیم و این خدمات را تثبیت کرده بودیم.

وی افزود: تلقی من این است که میراث فرهنگی میبد را دارند به سمت مسائل سیاسی سوق میدهند و میخواهند مواریث میبد و از جمله کل مجموعه سامانه کاروانی را در اختیار برخی افراد و چهره های سیاسی قرار دهند.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.