بازگشت به صفحه کامل
پس از یک دهه تعطیلی؛

کارخانه تولیدی محصولات لبنی ندوشن مجدد راه اندازی می شود


بخشدار ندوشن از راه اندازی و فعالیت مجدد شرکت تولید محصولات لبنی ندوشن تا یکماه آینده خبر داد.

سید بهروز موسوی بخشدار ندوشن در گفتگو با خبرنگار میبد خبر، در خصوص علت تعطیلی این واحد تولیدی بیان داشت: واحد تولیدی محصلات لبنی تدوشن دهه 70 شمسی فعالیت خود را آغاز کرد که در طول فعالیت خود به دلیل مشکلات مدیریتی و بدهی بانکی قریب به 10 سال تعطیل شد و این شرکت به دلیل بدهی سنگین به شرکت تعاونی دامداران استان یزد این شرکت به تملک تعاونی دامداران درآمد.

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته و با همکاری و مساعدت شرکت تعاونی دامداران استان، کارخانه پنیر ندوشن به بخش خصوصی واگذار شد.

بخشدار ندوشن تصریح کرد: این شرکت بعد از چندین سال تعطیلی، به زودی فعالیت خود را آغاز و با تولید محصولات لبنی بویژه راه اندازی خط تولید پنیر، ماست، دوغ و خامه ضمن ارتقای سطح کمی و کیفی محصولات لبنی، به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی مناسبی را ایجاد خواهد کرد.
 
موسوی ابراز امیدواری کرد با راه اندازی این واحد تولیدی، ضمن خرید نقدی تولیدات دامداران منطقه و حذف واسطه ها توسط این شرکت، شاهد رونق تولید باشیم. 
 
وی در پایان میزان سرمایه گذاری این واحد تولیدی را بیش از ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: انشالله طی یک ماه آینده تولید انواع محصولات لبنی ندوشن به صورت صنعتی را شاهد باشیم.
 
انتهای پیام/



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.