بازگشت به صفحه کامل
نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی:

چوب عدم نظارت بر بازار و آسیب آن فقط به مردم خواهد خورد/ پاس‌کاری دولت به جای پاسخ به وظیفه محوله


میرمحمدی با اشاره به پاس‌کاری دولت در پاسخ به وظیفه محوله، گفت: چوب عدم نظارت بر بازار و آسیب آن فقط به مردم خواهد خورد.

به گزارش میبدخبر، سید جلیل میرمحمدی با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که امروزه با آن در کشور مواجه هستیم این است که دولت برای فرار از پاسخ به مسئولیت محوله، پاس‌کاری انجام می‌دهد، گفت: نظارت بر قیمت‌ها و مؤلف‌هایی ازاین‌دست، وظیفه قانونی و تعریف‌شده دولت جمهوری اسلامی است که بخشی از این نظارت باید از سوی سازمان تعزیرات انجام گیرد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: متأسفانه نظارت در حداقل خودش در حال انجام است و سبب شده که یک افسارگسیختگی در بازار داشته باشیم و قیمت‌هایی که مردم با آن روبه‌رو هستند.

وی با تأکید بر اینکه چوب بی نظارتی بر بازار و آسیب آن فقط به مردم خواهد خورد، اضافه کرد: نظارت‌های مقطعی یا بدون ضمانت اجرایی باعث شده که با یک افسارگسیختگی در قیمت‌ها مواجه شویم.

میرمحمدی عنوان کرد: به نظر من، استاندار محترم، مدیرکل صمت در استان و مدیران صمت در شهرستان‌ها به‌صورت جدی‌تری باید در نظارت ورود کنند و طرحی را با کمک سازمان تعزیرات داشته باشند که شاهد سامان بخشی در این قضیه باشیم.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این افسارگسیختگی در قیمت‌های بازار بدون شک با نظارت حل خواهد شد خاطرنشان کرد: بدون شک با همکاری دستگاه‌های نظارتی می‌توان امید داشت که این آشفتگی در بازار به یک‌شکل ایده آل تری تبدیل شود.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.