بازگشت به صفحه کامل

پیام فرمانده سپاه میبد به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس


فرمانده سپاه میبد با صدور پیامی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و از آن به عنوان یکی از زیباترین حماسه آفرینی های عاشورایی یاد کرد.

به گزارش میبد خبر، مصطفی بهشتی با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و تقارن آن با ایام سوگوای اباعبدالله الحسین(ع)، یاد و خاطره شهدای عزیز را گرامی داشت و دفاع مقدس را مظهر دینداری و تقوا دانست.
 
   متن پیام به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
   «دفاع زیباترین واژه در قاموس حماسه آفرینی های عزت آفرین اسلام است؛ دفاعی که با مقاومت و پایداری بی نظیر ایرانیان غیرتمند و انقلابی اعم از زن و مرد، پیر و جوان جلوه گر شد و معنایی عالی در فرهنگ دنیا بنا نهاد، به طوری که همه را در برابر عظمت شکوهمند انقلاب اسلامی، روح الهی حضرت امام خمینی(ره) و روحیه جهاد، مقاومت و استکبار ستیزی تربیت یافتگان مکتب عاشورایی امام(ره)، متحیر ساخت.
 
   دفاع مقدس ۸ ساله تداعی گر مقاومت تمام عیار جبهه اسلام به فرماندهی پیامبر اعظم(ص) در جنگ احزاب بود که در آن، تمام ایمان در برابر تمام کفر قرار گرفت و مقاومت تاریخ ساز و پیروزمندانه ملت ایران در برابر نظام سلطه، رقم خود.
 
   حال بعد از گذشت سال ها از این تهاجم یزیدیان به خاک ایران اسلامی مان، با بزرگداشت این هفته به دشمنان انقلاب چه خارجی و چه  منافقین داخلی، اعلام می داریم:
 
   اینجا ایران اسلامی است؛ ایرانی که در ظلّ توجهات حضرت ولی عصر(عج) و هبری الهی امام خامنه ای(مّدظلّه العالی) بر فتنه های گوناگون خارجی و داخلی، چیره شده و بنا به فرمان امام راحل(ره)، در حال صدور انقلاب خود به جهان هستیم.
 
   امسال تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم را گرامی داشته و اعلام می داریم همچنان که دفاع ما در برابر کشور متجاوز عراق، دفاعی از جنس عاشوا بود و مانند آن در مظلومیت تمام، عبویت و ولایتمداری محض شکل گرفت، دفاع ما از حرم حضرت زینب(س) نیز دفاعی عاشورایی است و مدافعان حرم، همان تربیت یافتگان مکتب اباعبدالله(ع) هستند و آمده اند تا در رکاب مولایشان، فریاد استکبارستیزی و طاغوت شکنی را در سراسر جهان طنین انداز کنند.»
 
انتهای پیام/



رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 2.0 stars out of 5.