بازگشت به صفحه کامل


پیام آیت‎ الله اعرافی در پی محکومیت اغتشاشات اخیر


آیت الله اعرافی امام جمعه میبد در پیامی ضمن محکوم نمودن اغتشاشات اخیر، مردم مومن و انقلابی شهرستان میبد را به حضور پرشور در راهپیمایی دوشنبه 18 دی ماه دعوت کردند.

به گزارش میبد خبر،  آیت‌ الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور و امام جمعه میبد در محکومیت اغتشاشات روزهای اخیر پیامی منتشر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جداسازی مرز های اعتراض و انتقاد و مطالبه گری قانونی از اغتشاش و تخریب و فتنه انگیزی از نشانه های هوشمندی و خردورزی و بصیرت یک جامعه سالم و اسلامی است.

در حوادث اخیر جهانیان شاهد هوشیاری ملت شریف ایران در بازشناسی نقد و مطالبه گری قانونی از تخریب و امنیت زدایی جمعی ناآگاه بود و حضور پر شور و شوق و شکوه شهروندان صبور و بردبار و شجاع در شهرها و نقاط گوناگون کشور و استان سرافراز یزد مایه شگفتی تحلیل گران و نومیدی و سرافکندگی بدخواهان ملت و مستکبران عالم شد.

امید همه قوا و نهادها و مسوولان محترم به گره‌گشایی مشکلات و اهتمام به مطالبات مردم و جوانان بیش از پیش بیاندیشند و بپردازند و ملت بزرگوار ما نقش خود را در این مقطع حساس بخوبی ایفا نماید و نقشه های پلید را نقش بر آب کند.

حضور زیبا و جذاب و انقلابی مردم عزیز و جوانان شریف میبد در این مراسم با شکوه حکایت گر شور انقلابی و پیشگامی آنان در همه مراحل و ادوار انقلاب است و جای تقدیر و تشکر دارد.

توفیق روز افزون و سعادت و خوشبختی همه شرکت کنندگان و برنامه ریزان محترم را از خداوند متعال خواهانم، درود خدا بر همه شما باد.

والسلام علیکم
اعرافی




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.