بازگشت به صفحه کامل
همزمان با عید سعید فطر؛

پروژه تعریض و روشنایی جاده ایستگاه راه‌ آهن میبد به بهره برداری رسید+ تصاویر


همزمان با عید سعید فطر و با حضور آیت الله اعرافی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان پروژه تعریض و روشنایی جاده ایستگاه راه‌ آهن میبد به بهره برداری رسید.

حسین فلاح فرماندار میبد در گفت و گو با خبرنگار میبد خبر در رابطه با این پروژه بیان داشت: این پروژه به طول 4 کیلومتر و با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 70 میلیون تومان و با مشارکت بخشداری بفروئیه، شرکت توزیع برق، اداره راه و شهرسازی و شرکت تعاونی دهیاری‌ها و شهرداری شهرستان اجرا شده است.

وی افزود: در این طرح 3 هزار و 500 متر شبکه روشنایی کابلی، سه دستگاه ترانسفورماتور به ظرفیت هرکدام ۲۵ کیلوولت آمپر به همراه ساخت ۷۰۰ متر شبکه فشار متوسط و 125 پایه فلزی به کار رفته است.

فرماندار میبد بابیان اینکه امنیت و آسایش مردم دررفت و آمد در مسیر راه‌آهن بسیار حائز اهمیت است گفت: این مسیر به طول 4 کیلومتر تا راه‌ آهن از دو طرف 3 متر به عرض جاده اضافه شده است که با اجرای این پروژه حجم قابل‌توجهی از ترافیک در این جاده کاهش می‌یابد.

مصطفی اعتمادی رئیس اداره راه و شهرسازی میبد نیز در این زمینه اظهار داشت: اداره راه و شهرسازی با مشارکت بخشداری نسبت به تهیه طرح، نظارت و ساخت پروژه با هزینه ای بالغ بر 700 میلیون تومان اقدام کرده که تا کنون حدود 350 میلیون تومان آن جهت تامین قیر پروژه علاوه بر طراحی و نظارت جهت ساخت توسط این اداره صورت گرفته است.

وی در پایان ابراز داشت: در این راستا و برای تکمیل این پروژه از امکانات و ماشین آلات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و شهرداری نیز استفاده شده که از همکاری و مشارک این دو نهاد تشکر و قدردانی می شود.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.