بازگشت به صفحه کامل
سرپرست اداره بنياد مسكن انقلاب اسلامي ميبد عنوان کرد

پرداخت بیش از 2 میلیارد تومان تسهیلات ساخت و بهسازی واحدهای مسکونی روستایی در میبد


سرپرست اداره بنياد مسكن انقلاب اسلامي شهرستان ميبد گفت: تعداد 115 فقره تسهیلات ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی روستایی در میبد به ارزش 2 میلیارد و 875 میلیون تومان پرداخت شده است.

"سيدحسين موسوي" در گفتگو با خبرنگار میبد خبر، در خصوص این تسهیلات در مناطق روستایی بیان داشت: هدف اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای پروژه های عمران روستایی واگذاری زمین، پرداخت تسهیلات ساخت واحدهای مسکونی و دیگر فعالیت های مرتبط در روستاها در راستای «توسعه پایدار» در روستاها می باشد به نحوی که روستاها مکان مناسب تری برای زندگی، فعالیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی روستا است.

وی افزود: تسهیلاتی که بنیاد مسکن در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد سرمایه‌های ملی هستند و برای حفظ این سرمایه‌ها و برای مقاوم‌سازی ساختمان‌ها شرایطی وجود دارد که باید متقاضی در ساخت ساختمان رعایت کند.

سرپرست اداره بنياد مسكن انقلاب اسلامي شهرستان ميبد اظهار داشت: سال گذشته بیش از 150 قطع مسکونی به متقاضیان واگذار شده و 160 فقره سند مالکیت خانه های مسکونی روستایی اخذ شده است.

موسوی در خصوص پرداخت تسهیلات روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ابراز داشت: تعداد 115 فقره تسهیلات ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی روستایی در میبد به ارزش 2 میلیارد و 875 میلیون تومان پرداخت شده است.

وی در مورد اقدامات عمرانی انجام شده در مناطق روستایی میبد اذعان داشت: بهسازی معابر روستایی مزرعه کلانتر به صورت سنگ فرش به مساحت هزار متر مربع و با اعتبار 700 میلیون ریال، جداره سازی بافت تاریخی روستای حسن آباد به مساحت 600 مترمربع و با اعتبار 450 میلیون ریال، شروع احداث بخشی از پارک روستای درین به مبلغ 350 میلیون ریال و پیاده رو سازی در روستای سورک به مساحت 350 مترمربع بخشی از اقدامات عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاهای شهرستان میبد در سال گذشته است.

سرپرست اداره بنياد مسكن انقلاب اسلامي شهرستان ميبد تکمیل پارک روستای هفتهر با اعتبار 400 میلیون ریال، بهسازی محوطه معابر روستایی صدر آباد ندوشن به مساحت 400 متر مربع و با اعتبار 300 میلیون ریال و خرید تجهیزات برق رسانی جهت اراضی واگذاری در روستاهای مزرعه کلانتر، سورک و هفتهر از دیگر اقدامات این اداره جهت عمران و آبادانی روستاهای شهرستان میبد بوده است.

موسوی در پایان در خصوص آسفالت معابر روستایی عنوان داشت: آسفالت معابر روستاهای بدرآباد، رکن آباد، مهرآباد و مزرعه بیده به مساحت 43 هزار متر مربع از محل قیر رایگان با مشارکت شورای اسلامی روستاهای مربوطه صورت گرفته است.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.