بازگشت به صفحه کامل
در پی گلایه های مردمی؛

پاسخ مدیر بیمارستان میبد به لغو غیر منتظره نوبت‌های سونوگرافی


مدیر بیمارستان میبد ازیاد بیماران بخش های مختلف بیمارستان جهت سونوگرافی در روز شنبه را علت اصلی لغو نوبت‌های سونوگرافی عنوان کرد.

به گزارش میبد خبر، برخی از شهروندان میبدی ضمن اعلام نارضایتی از وضعیت نوبت‌دهی درمانگاه تخصصی بیمارستان امام‌جعفر صادق(ع) این شهرستان، از لغو نوبت سونوگرافی گلایه و خواستار پیگیری این موضوع شدند.

ذبیح‌الله برجسته در گفتگو با خبرنگار میبد خبر، در خصوص لغو نوبت های سونوگرافی در روز آغازین هفته جاری بیان داشت: بیمارستان میبد جهت رفاه حال و رضایتمندی بیشتر مراجعه کنندگان برای انجام سونوگرافی تصمیم به افزایش آمار پذیرش مراجعه کنندگان در طول هفته گرفت.

وی افزود: این موضوع که طبق نظر معاونت درمان نیز بود با پزشکان متخصص سونوگرافی بیمارستان مطرح و هماهنگی لازم انجام شد تا بتوانیم آمار پذیرش مراجعه کنندگان برای انجام سونگرافی را که در گذشته 100 مورد در هفته بود به میزان بیشتری برای هر پزشک افزایش دهیم. بطور مثال میزان پذیرش برای دکتر حیدری از 20 نفر به 30 نفر، دکتر سالاری از 5 نفر به 10 تا 15 نفر و دکتر قانعی از 30 نفر به 40 نفر افزایش یابد.

مدیر بیمارستان امام جعفر صادق(ع) در خصوص لغو نوبت های شنبه هفته جاری اذعان داشت: با توجه به اینکه در روزهای پنج شنبه و جمعه سونو گرافی بیماران بخش های مختلف بیمارستان انجام نمی شود به همین دلیل تعداد این بیماران برای انجام سونوگرافی در روز شنبه که به طور متوسط 18 تا 20 نفر بوده به 30 نفر افزایش یافته و پزشک مربوطه بیشترین زمان را برای سونوگرافی این بیماران اختصاص می دهد به همین جهت و برای جلوگیری از کاهش خطای انسانی و دقت بیشتر در انجام سونوگرافی برخی از نوبت های مراجعه کنندگان به کلنیک حذف شد.

وی در پایان با بیان اینکه از ابتدای خردادماه دکتر حسینی نیز به مجموعه پزشکان سونوگراف بیمارستان افزوده و آمار هفتگی سونگرافی در این بیمارستان به 30 تا 40 نفر افزایش خواد یافت گفت: به دلیل اینکه اخذ نوبت به صورت سیستمی بوده و جهت جلوگیری از ضایع شدن حق مراجعه کنندگان روزهای بعد مراجعینی که نوبت های آنها لغو شده دوباره باید نوبت بگیرند و در سیستم نوبت دهی بیمارستان میبد سعی شده نوبت گیری با کدهای ملی مختلف حذف و فقط نوبت برای افراد با کد ملی و شماره همراه آنها انجام شود.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.