بازگشت به صفحه کامل
رئیس بیمارستان میبد:

وضعیت سفید به معنای بدون مخاطره بودن شهرستان نیست/ خدمات به بیماران بصورت عادی در جریان است


محمد هادی فرح زادی گفت: وضعیت سفید به معنای بدون مخاطره بودن شهرستان نیست و شهروندان باید کماکان پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.

به گزارش میبدخبر، عصر روز گذشته موسسه خیریه بیمارستان امام صادق علیه السلام میبد با حضور دکتر میرمحمدی تشکیل جلسه داد.

در آغاز این جلسه که عصر امروز ۲۲ خرداد در مکان بیمارستان امام صادق(ع) برگزار شد، ذبیح الله برجسته مدیر بیمارستان امام صادق(ع) و یکی از اعضای موسسه خیریه این بیمارستان به ارائه گزارشی در مورد هزینه‌کردها و درآمدهای جذب شده خیری پرداخت.

در ادامه جلسه، موضوع زمان سه چهار ماهه شیوع بیماری کرونا و مسائل و مشکلات بیماران کرونایی که بضاعت پرداخت هزینه های درمان خود را نداشتند مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و راه‌کارهایی از طرف اعضا ارائه شد.

 

از دیگر مسائل مورد بحث نیز موضوع تقدیر و تجلیل از خیرین حوزه بهداشت و درمان و همچنین بحث و ارائه راهکار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام بیمارستان در اورژانس و فاز یک بیمارستان بود.

دکتر محمد هادی فرح زادی رئیس بیمارستان میبد در پایان جلسه موسسه خیریه بیمارستان با اعلام عادی بودن ارائه خدمت به بیماران در بیمارستان میبد اظهار داشت: اعلام سفید بودن شهرستان میبد توسط روابط عمومی دانشگاه مطابق با لیست ارسالی از وزارت بهداشت و بر اساس داده های آماری و منطبق با دستورالعمل تعین وضعیت شهرها بوده است.

وی با بیان اینکه شهروندان و بیماران به هیچ وجه درمان خود را به خاطر ترس از کرونا به تاخیر نیاندازند، گفت: متاسفانه موارد متعددی داشته ایم که بیمار از اینکه ممکن است در بیمارستان به کرونا مبتلا شود برای درمان خود اقدام ننموده است تاکید کرد جای هیچ نگرانی نیست و خدمات به بیماران بصورت عادی در جریان است

فرح زادی در خصوص وضعیت شهرستان از نظر کرونا نیز با تائید صحبت های دو روز پیش مدیر روابط عمومی دانشگاه ابراز داشت: اعلام وضعیت سفید برای شهرستان میبد با توجه به متغیرهای مختلف و بر اساس لیست اعلامی از وزارت بهداشت بوده ومتوسط تعداد بستری روزانه بیماران به ازای جمعیت شهرستان ملاک می باشد که بر این اساس وضعیت شهرستان سفید است.
 
رئیس بیمارستان میبد در پایان سخنانش تاکید داشت: وضعیت سفید به معنای بدون مخاطره بودن شهرستان نیست و شهروندان باید کماکان پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند. 
 
انتهای پیام/



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.