بازگشت به صفحه کامل


واتساپ جدید با قابلیت تماس مستقیم + دانلود


واتساپ ورژن جدید خود را با قابلیت برقرای تماس مستقیم بین اعضا ارائه کرد.

مسنجر اندروید واتس آپ WhatsApp Messenger, نرم افزار قدرتمند واتس آپ که امکان تماس رایگان و گفتگو با دوستان را برای شما به ارمغان می آورد!با این مسنجر می توانید با استفاده از اتصال ۳G یا وای فای و به صورت رایگان برای دوستان و خانواده ی خود عکس ، یادداشت صوتی ، پیام های ویدئویی و متن بفرستید و به چت کردن به صورت گروهی و یک نفره پرداخته و یا به ارسال اس ام اس بپردازید .

برای دریافت پیام نیاز به باز کردن واتس اپ نیست ، این برنامه به طور دائم در پس زمینه گوشی شما باز است و هر وقت برای شما پیامی بیاید به شما خبر می دهد ! همانند sms های معمولی شما اما با امکانات و سرعتی فوق العاده تر.

نرم افزار اندروید WhatsApp Messenger دارای ویژگی هایی همچون ارسال پیام، تصاویر و فایل کاملا رایگان (به مدت یک سال), قابلیت صحبت به صورت گروهی با مخاطبان, چت با دوستان خود در هر نقطه از دنیا به صورت رایگان و قابلیت ثبت نام از طریق شماره تلفن است. پیش از این نیز چندین نرم افزار ارتباط اینترنتی رایگان برای شما کاربران عزیز منتشر کرده بودیم که می توان نقطه تمایز واتس اپ با سایر نرم افزارها همانند وایبر را کیفیت بالای فایل های صوتی و همچنین امکان مدیریت قدرتمند گروه های ایجاد شده دانست.

برای دانلود واتساپ جدید بر روی گزینه دانلود کلیک کنید

دانلود




رای شما
میانگین (3 آرا)
The average rating is 4.0 stars out of 5.