بازگشت به صفحه کامل
امام جمعه موقت میبد:

هیئت های مذهبی را با پول می خرند تا از سیاست و انقلاب حرفی نزنند!


حجت الاسلام غفوری خاطرنشان کرد : کیف های پر از دلار و یورو را دست هیئت های مذهبی می دهند تا حرف از سیاست و انقلاب نزنند و حرف از راه امام و رهنمودهای رهبری نزنند.

به گزارش میبد خبر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری با بیان اینکه به فضل الهی نظام سلطه از سرنگونی و نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی قطع امید کرده است تصریح کرد : اما قابل پیش بینی بود که امریکا و استکبار به فکر تغییر محتواست و می خواهد با حفظ ظاهر نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی و اداره امور کشور به دست روحانیت؛ همان محتوایی که در صدر اسلام معاویه و بنی امیه در دین داشتند و تنها از خدا، قرآن، پیامبر و اهل بیت و اصل دین اسمی باقی مانده بود را بر سر ملت بزرگ ایران بیاورند .

خطیب جمعه موقت میبد گفت : بنابراین نقشه کشیده اند که در عرصه های مختلف نظام مقدس اسلامی نفوذ کنند و از این راه جبهه انقلاب اسلامی در سراسر عالم را دچار بی محتوایی کنند.

وی با تاکید بر اینکه امریکا و استکبار به همین جهت خودشان مذاکره و برجام را پیشنهاد دادند تا با نفوذ و سلطه آب رفته را به جوی برگردانند افزود : قطعا داشتن بمب اتم و انرژی هسته ای بهانه بود چرا که اگر ما صدها بمب اتم هم داشته باشیم در مقابل دوازده هزار بمب اتمی که دیگران دارند عددی نیست و آنها نگران بمب اتم نیستند .

امام جمعه موقت میبد با بیان اینکه آنها مذاکرات هسته ای را طراحی کردند که هرچند ما هم در آن منافعی داریم که به دست آورده ایم، تصریح کرد : اما هدف استکبار و امریکا از برجام و توافقنامه، پروژه نفوذ در عرصه های مختلف بود و فکر می کردند که یکبار با هم دست دادن دیگر همه مسائل حل شده است.

حجت الاسلام غفوری با اشاره به مجوز دایر کردن شعبه مک دونالد در ایران گفت: هنوز خیلی ها نمی دانند که هدف از ایجاد شعبه مک دونالد در یک کشور یک رستوران نیست بلکه یک فرهنگ است و آنها همانطور که بعد از فروپاشی شوروی با ایجاد شعبه مک دونالد در مسکو و نشان دادن صف های طولانی مردم به دنیا اعلام کردند که ملت روسیه را از گرسنگی نجات دادیم و به این طریق یک ملت را تحقیر کردند .

خطیب جمعه موقت میبد با بیان اینکه نفوذ عرصه های مختلفی دارد که عرصه اقتصادی یکی از این عرصه هاست گفت : آنها به دنبال نفوذ اقتصادی هستند تا با حضور شرکت های امریکایی و وابسته به صهیونیست ها در رگهای حیات اقتصادی ما نفوذ پیدا کنند و بازار ما را به بازار مصرف تبدیل و کالاهای بنجل امریکایی و اسرائیلی را در آن عرضه کنند .

وی نفوذ در عرصه امنیتی را یکی دیگر از عرصه ها عنوان کرد و افزود : امروز به فضل خدا دستگاه امنیتی ما جزء مستحکم ترین دستگاهای امنیتی دنیا است که دشمنان تا به امروز نتوانسته اند در آن نفوذ کنند و دستگیری جاسوی امریکایی در هفته های اخیر نشان می دهدکه در این عرصه هم کاری پیش نبرده اند.

امام جمعه موقت میبد نفوذ در عرصه فکری و فرهنگی و سیاسی را یکی از مهمترین عرصه های نفوذ استکبار و امریکا خواند و گفت : آنها به شدت به دنبال این هستند که فکر ایستادگی و استقامت را در ملت ما عوض کنند.

خطیب جمعه موقت میبد تصریح کرد : آنها می خواهند اعتقاداتی که میراث خدا ، پیامبر ، قرآن و اهل بیت و میراث عاشوراست را تغییر و تبدیل به افکار پوسیده ای کنند که تسلیم در برابر دشمن و مزدوری در پیشگاه دشمنان قسم خورده خدا را توصیه می کند.

وی با اشاره به حضور باشکوه ملت بزرگ ایران در عزاداری های محرم گفت : دشمنان اسلام و انقلاب کور خوانده اند و به فضل الهی در اربعین حسینی برای همه دنیا و برای نادانهای امریکایی و نقشه ریزهایی که برای فکر و فرهنگ ملت ما برنامه ریزی می کنند اثبات خواهد شد که این ملت حسینی و عاشورایی ، حتی لحظه ای دست از ادامه مسیر اباعبدالله الحسین علیه السلام که همان مسیر دادن خون و جان برای حفظ دین خدا و کتاب خداست بر نخواهند داشت .

امام جمعه موقت میبد نفوذ در حوزه های علمیه و روحانیت را از دیگر عرصه های پروژه نفوذ دشمن یاد کرد و گفت : از جمله عرصه های دیگر نفوذ دشمن در حوزه علمیه و روحانیت و مرجع سازی تشیع لندنی است و آنهایی که سر در آخور سرویس های امنیتی انگلیس دارند می خواهند در محرم قمه زنی را تشویق و اختلاف افکنی بین مسلمین را ترویج کنند.

حجت الاسلام غفوری خاطرنشان کرد : کیف های پر از دلار و یورو را دست هیئت های مذهبی می دهند تا حرف از سیاست و انقلاب نزنند و حرف از راه امام و رهنمودهای رهبری نزنند بنابراین کسانی هستند که در این لباس مقدس امروز مامور قطعی دشمن اند برای اینکه پروژه نفوذ را همراهی کنند.

خطیب جمعه موقت میبد با بیان اینکه ما هم در مقابل پروژه نفوذ دشمن راهبردهای اساسی داریم تصریح کرد : نفوذ دشمن مهمترین حادثه ای است که در عصر ما درحال رخ دادن است و باید جامعه مردم و مسئولین ما مخصوصا مردم که مورد هجمه قطعی دشمن هستند باید بدانند دشمن چه می خواهد و دنبال چه هدفی است و ما چه وظایفی در مقابل دشمن داریم .

حجت الاسلام غفوری تاکید کرد : دشمن بداند آنچه را که بعنوان پروژه نفوذ هوس کرده است این ملت انقلابی و خدایی پروژه نفوذ آنها را تبدیل به فرصتی برای انقلاب اسلامی خواهند کرد و تفکر انقلاب اسلامی را علیه استکبار در سراسر دنیا و در میان همه ملت ها نفوذ خواهیم داد .

امام جمعه موقت میبد در ادامه با گرامی داشت یاد و خاطره علامه طباطبایی و روز کتاب و کتابخوانی نوجوانان و جوانان را به مطالعه کتاب توصیه کرد و افزود : باید مطالعه قرآن ، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در راس و بعد از آن کتب دیگر باشد .

وی افزود : هر شیعه در این غوغای شبهه آفرینی برای اعتقادات شیعه در اسلام باید آثار علامه طباطبایی را خوانده باشد تا بتواند مبانی شیعه بودنش را مستحکم کند .

خطیب جمعه موقت میبد بر تقویت کتابخانه ها تاکید کرد و گفت : خواندن کتاب شیعه در اسلام اثر مرحوم آیت الله طباطبایی بسیار ضروری است بنابراین باید اهل مطالعه باشیم و نوجوانان و جوانان را به کتاب خواندن تشویق کنیم .

منبع: میبد آدینه




رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.