بازگشت به صفحه کامل
برچسب زنی یا غرض ورزی!

هم نوایی ناشیانه وبلاگ همه چیزدان یزدی! با رسانه های غربی! علیه «حانیه»


این وبلاگ نویس که بیشتر به یک طنز نویس شبیه است، با بستن چشم خود به روی هدف اصلی سریال که همانا به تصویر کشیدن بخشی از اتفاقات و جریان مبارزاتی انقلاب اسلامی در شهر یزد بوده؛ نگاه خود را به فضای بسته ای از نوع انتخاب بازیگران برده و سعی کرده با توهین به شخصیت ها، تهیه کننده و کارگاردان این سریال، همسو با رسانه های معاندی چون «رادیو زمانه» ساخت این سریال ها را برنامه ایی سفارشی با بودجه دولتی معرفی کند.

به گزارش میبد خبربه نقل از نسیم صادق، سریال «حانیه» ساخته سید جلال دهقانی اشکذری که به مناسبت ایام الله دهه فجر ساخته شده بود، پس از 13 قسمت نمایش در شبکه ملی دو سیما به کار خود خاتمه داد.

 

خاتمه ای که با شروع نقدهای منتقدانی همراه شد، که انسان با خواندن آن ها نه تنها بویی از نقد سینمایی و هنرمندانه همراه با یک نگاه فنی مشاهده نمی کند، بلکه بالعکس نقدهایی سراسر همراه با توهین، برچسب زنی و غرض ورزی های شخصی و سیاسی را نظاره گر می شود.

 

در راستای همین تخریب های مغرضانه یکی از وبلاگ نویسان یزدی که انگار در تمام زمینه های -علمی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و «اخیرا سینمایی»- تخصص دارد به طرز عجیبی به این سریال پرمخاطب ارزشی حمله ور شده و با بیان استدلال هایی مضحک و غرض آلود بر آن شده تا به مخاطبان خاص خود القا کند که این سریال توهین به شعور مردم و یزدی های انقلابی بوده.!

 

 

این وبلاگ نویس که بیشتر به یک طنز نویس شبیه است، با بستن چشم خود به روی هدف اصلی سریال که همانا به تصویر کشیدن بخشی از اتفاقات و جریان مبارزاتی انقلاب اسلامی در شهر یزد بوده؛ نگاه خود را به فضای بسته ای از نوع انتخاب بازیگران برده و سعی کرده با توهین به شخصیت ها، تهیه کننده و کارگاردان این سریال، همسو با رسانه های معاندی چون "رادیو زمانه" ساخت این سریال ها را برنامه ایی سفارشی با بودجه دولتی معرفی کند.

 

 

 

«رادیو زمانه» که سابقه درخشانی در ترویج فساد و فحشا و حمایت از فیلم‌ها و مستندات حاوی بی بند و باری و غیراخلاقی دارد، حضور موثر الهام چرخنده با - حجاب کامل چادر- را در این سریال تاب نیاورده و سعی کرده با القا این مطلب که کارگردان با انتخاب این بازیگر استفاده ای ابزاری از جنس زن داشته، این ریال را به حاشیه براند.

 

و نکته جالب این که، این وبلاگ یزدی - درست مانند  این رادیوی بیگانه - با بیان چنین نقدهای مغرضانه ای سعی در تخریب سریال و االقای سفارشی بودن آن را دارد!

 

البته این هجمه ها نشان از تاثیر گذاری فوق العاده سریال کارگردان اشکذری و رساندن پیام خود داشته که این چنین رسانه های معاند را تحریک کرده و از همه مهم تر پرده از چهره برخی فعالان رسانه ای در استان یزد برداشته است.

 




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.