بازگشت به صفحه کامل

بمناسبت هفته بسیج برگزار می شود؛

همایش بزرگ کوهنوردی و پیاده روی خانوادگی در میبد


به مناسبت هفته بسیج و به همت ناحیه مقاومت بسیج میبد همایش بزرگ کوه نوردی و پیاده روی خانوادگی با حضور خانواده های بسیجیان صبح روز پنج شنبه در منطقه اشنیز برگزار خواهد شد.

 فلاح فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد در گفت و گو با میبد خبر از برگزاری همایش کوه نوردی و پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته بسیج در شهرستان میبد خبر داد. و گفت: این همایش صبح روز پنج شنبه 28 آبانماه ساعت 7 صبح در منطقه اشنیز انجام خواهد داشت.
 
فلاح  هدف از برگزاری این همایش را افزایش روحیه نشاط در بسیجیان دانست و افزود: انجام ورزش صبحگاهی برای افزایش توان، آمادگی جسمانی و سطح سلامتی بسیجیان برای مقابله با بیماری‌های جسمی مانند کم‌تحرکی، چاقی و دیابت و به ویژه بیماری‌های روحی و روانی امری مهم و ضروری است که در افزایش روحیه نشاط اجتماعی نیز تاثیر زیادی دارد.

فرمانده ناحیه میبد ادامه داد: سلامت لازمه توسعه ‌یافتگی کشور است و تا زمانی که ما جامعه سلامت نداشته باشیم، نمی‌توانیم برای انجام امور برنامه ریزی دقیق داشته باشیم.

وی بر اهمیت ورزش همگانی در جامعه تاکید کرد و از بسیجیان خواست تا با حضور گسترده خود در برنامه های ورزش همگانی شهرستان موجب نشاط وسلامتی جامعه باشند.

علاقمندان می توانند جهت شرکت در همایش فردا صبح(پنج شنبه ) ساعت 7 صبح در مصلای آیت الله اعرافی حضور بهم رسانند.




رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.