بازگشت به صفحه کامل

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان میبد+ تصاویر


همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر صبح امروز جمعه با حضور پرشور مردم شهرستان میبد برگزار شد.

به گزارش میبد خبر، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در میبد به مناسبت دهه فجر با حضور مسئولین شهر و ورزش دوستان از پارک فلسطین تا مصلی آیت الله اعرافی(ره) برگزارشد.

حسین فلاح فرماندار میبد برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی را گامی مثبت در راستای نشاط اجتماعی برشمرد و افزود: این مراسم فرصت مغتنمی برای شناساندن پتانسیل های مثبت شهرستان و روحیه جمعی مردم پر تلاش این شهرستان است.

وی ورزش را در سلامتی و ارتقای وضعیت سلامت جامعه اثرگذار عنوان کرد و بیان داشت: توجه به ورزش یکی از ضروریات زندگی است.

فلاح با تقدیر از دست اندرکاران برگزار این همایش گفت: هیات ورزش های همگانی با برگزاری این همایش ها نقش مهمی در فرهنگ سازی ورزش در خانواده ها ایفا می کند.

فرماندار با اشاره به رونق ورزش های همگانی در محلات بیان داشت: این امر مسئولیت مدیران را در افزایش امکانات ورزشی بیشتر می کند.

فلاح در پایان با تاکید بر اینکه توجه به ورزش و فرهنگسازی آن در جامعه موجب تقویت روحیه نشاط و شادابی در جامعه می شود، گفت: ورزش همگانی و قهرمانی موجب تحرک و پویایی تمام بخش های جامعه می شود.

اجرای ورزش پهلوانی و زورخانه ای و سرود توسط باستانی کاران دلاوران بفروئیه و گروه سرود ولایت آستان امامزاده میر شمس الحق(ع) از دیگر برنامه های این همایش بود.

در پایان این همایش به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (3 آرا)
The average rating is 3.3333333333333335 stars out of 5.