بازگشت به صفحه کامل
همزمان با روز جهانی کار و کارگر؛

هشتمين دوره مسابقات فوتسال كارگران ميبد با قهرمانی تیم «کاشی ارچین» به پایان رسید+ تصاویر


هشتمين دوره مسابقات فوتسال كارگران ميبد همزمان با روز جهانی کار و کارگر با قهرمانی تیم «کاشی ارچین» به کار خود پایان داد.

به گزارش میبد خبر، هشتمين دوره مسابقات فوتسال کارگران میبد با حضور 12 تیم از واحدهای تولیدی کاشی و سرامی پنجم مورخ 26 فروردین ماه 97 در سالن مجموعه ورزشی و تفریحی کارگران میبد آغاز و همزمان با روز جهانی کار و کارگر با قهرمانی تیم «کاشی ارچین» به پایان رسید.

در فینال این رقابت‌ها، تیم کاشی ارچین و کاشی باستان میبد به مصاف هم رفتند که در پایان تیم کاشی ارچین در یک بازی نفس‌گیر با نتیجه 4 بر 2 تیم کاشی باستان را از پیش رو برداشت و قهرمان این دوره از مسابقات شد و تیم کاشی باستان نیز به مقام نائب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

در دیدار رده‌بندی نیز تیم کاشی گلچین و کاشی صدرا سرام به مصاف هم رفتند که تیم گلچین با نتیجه 2 بر صفر از سد تیم صدرا سرام گذشت و مقام سوم این مسابقات را به خود اختصاص داد.

در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور حراست فرمانداری میبد، رئيس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي، رئیس اداره ورزش و جوانان و مدیریت شهرک صنعتی جهان آباد در مجموعه فرهنگي، ورزشی و رفاهی کارگران این شهرستان برگزار شد با اهداء جام، مدال و هدایای نفیس از تیم‌های اول تا سوم تجلیل شد.

گفتنی است: در این مراسم تیم کاشی ماهان سرام میبد نیز به عنوان تیم برگزیده اخلاق معرفی و با اهداء جام اخلاق از این تیم تقدیر شد.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.