بازگشت به صفحه کامل
سردار فتوحی در افتتاحیه اردوهای جهادی دانشجویی در میبد :

هدف آمریکا این است که از اسلام دست بردارید ،هسته ای بهانه است+ تصاویر افتتاحیه


مراسم افتتاحیه طرح هجرت اردوهای جهادی دانشجویی، صبح امروز (سوم تیرماه) با حضور فرمانده سپاه الغدیر، به صورت متمرکز در میبد برگزار شد.

به گزارش میبد خبر، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مراسم افتتاحیه طرح هجرت اردوهای جهادی دانشجویی، مهترین اثر سیاسی این اردوهای جهادی را، رضایتمندی مردم از نظام دانست که این رضایتمندی، دشمنان این میهن را ناامید میکند.

سردار فتوحی در ادامه تصریح کرد: بسیجی باید غبار محرومیت را از چهره محرومان ومظلومان پاک کند وپرچم دار محرومیت زدایی در جامعه باشد، وی تشکیل پدیده الهی بسیج را تغییر دهنده معادلات سیاسی ونظامی کشور وجهان دانست واظهار داشت نقشی که بسیج در دنیا آفریده این است که کشور مارا به یک ملت بین المللی تبدیل کرده است.

وی تصریح کرد: هر کجای این مملکت و در هر ارگانی به مشکل برخورده ایم، شک نکنید که تفکر بسیجی از آن ارگان کنار گذاشته شده است.

سخنران این مراسم در خصوص بهانه تراشی های آمریکا در رابطه با مسئله هسته ای گفت:هدف آمریکا این است که از اسلام دست بردارید ،هسته ای بهانه است.

لازم بذکر است افتتاحیه ی طرح هجرت اردوهای جهادی دانشجویی، صبح امروز (سوم تیرماه) به صورت متمرکز در میبد برگزار شد.

مسئول بسیج دانشجویی میبد در گفتگو با میبد خبراظهار داشت:70 نفر از خواهران وبرادران بسیجی مراکز آموزش عالی شهرستان ها در این دوره از اردو های 14روزه شرکت دارند که در روستاهای توده، محله بغل، مزرعه خسرو وباغبید شرکت می کنند مکان های استقرار آنهاست.

گلمحمدی از جمله فعالیت های این گروه را مرمت وتعمیر منازل محرومین روستا،رنگ آمیزی، دیوار نویسی وتبلیغات محیطی، برگزاری کارگاههای آموزشی خود اشتغالی، طرح پایش سلامت، ویزیت رایگان کلیه بیماران، آموزش بهداشت عمومی ویژه خانوارها، برگزاری دوره آموزشی فرهنگی ویژه محصلین، تقدیم بسته های فرهنگی وخدماتی ویژه خانوار های محروم وبرگزاری یادواره شهدای محل در این دوره برشمرد.






رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.