بازگشت به صفحه کامل
امام جمعه موقت میبد:

نمایندگان استان به جای کرنش و عکس یادگاری با سران فتنه به دنبال حل مشکلات روزافزون مردم باشند


امام جمعه موقت میبد گفت: متاسفانه امروز شاهد این هستیم که برخی نمایندگان استان در مقابل سران فتنه کرنش کرده و با افتخار با افرادی که سردمدار فتنه بوده و به نظام، امت و رهبری خیانت کردند عکس یادگاری می گیرند.

به گزارش میبد خبر، حجت‌الاسلام محمد اعرافی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر میبد با اشاره به دیدار اخیر برخی نمایندگان استان با یکی از سردمداران فتنه و باغی بر انقلاب بیان داشت: بنده در بهمن ماه سال 95 نیز از همین تریبون نماز جمعه درباره فتنه، سران آن و جریان خطرناک فتنه صحبت کردم و تذکر دادم.

وی افزود: امروز متاسفانه می بینیم که برخی از آقایان در همین منطقه در مقابل سران فتنه کرنش کرده و افتخار می کنند که با افرادی که سردمدار فتنه بوده و خون به دل نظام اسلامی، امت شهید پرور و رهبر معظم انقلاب کردند عکس یادگاری بگیرند. این حرکت متاسفانه ادامه دار بوده و برخی آقایان در پی مشروعیت دادن به باغیان بر نظام اسلامی و انقلاب هستند.

امام جمعه موقت میبد اظهار داشت: این آقایان متوجه باشند با چه کسانی دم خور می شوند و هرزگاهی با افتخار و خنده در مجلس آنها حاضر شده و عکس یادگاری با آنها می گیرند. سران فتنه هیزم کشان برای براندازی نظام اسلامی هستند و کسانی هستند که خون به دل این ملت شهید پرور کردند. این کار آنها چیزی جز خوشحال کردن دشمن و تکدر خاطر امت حزب الله و دل سوزان نظام اسلامی و رهبری انقلاب در پی نخواهد داشت.

حجت الاسلام اعرافی به نمایندگان استان گوشزد کرد: به جای اینکه به دنیال خوشحال کردن کسانی باشید که می خواستند دو دستی انقلاب را به آمریکا و استکبار تقدیم کنند باید دغدغه امروز شما در این منطقه کار و تلاش بیشتر، نظارت برکار مسئولان و قانون گذاری خوب در مجلس شورای اسلامی باشد.

وی ادامه داد: دغدغه شما باید حل مشکلات روزافزون این مردم باشد با این کارها چه عایدتان می شود.

حجت الاسلام اعرافی در پایان تصریح داشت: بازهم به شما نصیحت می کنم به آغوش این ملت و امت حزب الله برگردید و از سران فتنه بپرسید چرا هیزم کش براندازی نظام و انقلاب اسلامی شدید.

انتهای پیام/اد

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.