بازگشت به صفحه کامل
در نشست فعالان فرهنگی شهرستان مطرح شد:

نماینده رسانه‌های میبد: مسئولین شهر به رسانه‌ها پاسخگو نیستند/ آیت‌الله اعرافی: مسئولین باید پاسخگو باشند و به رسانه‌ها احترام بگذارند


وی با اشاره به برخی شبکه های اجتماعی مجازی در میبد گفت: متاسفانه در این شبکه ها افرادی با هویتهای معلوم به ارکان نظام، رهبری، مسئولین، روحانیت و انقلاب توهین می کنند منتها این موارد، خیلی توسط مسئولین نظارتی پیگیری نمی شود.

به گزارش "میبدخبر"، مدیرمسئول نشریه نارین، به عنوان نماینده اصحاب رسانه در نشست فعالان فرهنگی و اجتماعی میبد با مسئولان به بیان مشکلات پیش روی اصحاب رسانه میبد پرداخت.

میبدما نوشت: محمد وحید کریم بیکی در این نشست ضمن انتقاد به عدم پاسخگویی مسئولین شهرستان به افکار عمومی و انتقاداتی که در رسانه ها مطرح می شود، گفت: چند سالی است که برخی مسئولین سیاست سکوت در قبال مطالب رسانه ها را اتخاذ کرده اند و حتی وقتی به بعضی از آنان مراجعه می شود ما را به مسئولین بعد از خودشان ارجاع می دهند.

وی افزود: به نظر می رسد یکی از دلایل این موضوع ضعف روابط عمومی ادارات است چرا که اگر یک روابط عمومی قوی در این ادارات وجود داشته باشد، میتواند تعامل سازنده بین رسانه ها و نهادها ایجاد شود.

مدیر مسئول نشریه نارین افزود: متاسفانه رسانه های میبد به نشست های مختلف دعوت نمیشوند و از سال گذشته تاکنون فقط در دو سه جلسه دعوت شده ایم!

وی با اشاره به انتقادات درباره تبعیض قائل شدن برخی ادارات بین رسانه های مختلف شهرستان، گفت: مسئولین باید انتقادات را بشنوند و نباید انتقادات را به مسائل و امور شخصی خبرنگاران و صاحبان رسانه مرتبط کنند.

وی در پایان با اشاره به شبکه های اجتماعی مجازی گفت: متاسفانه در این شبکه ها افرادی با هویتهای معلوم و گاها مجهول به ارکان نظام، رهبری، مسئولین، روحانیت و انقلاب توهین می کنند منتها این موارد که در میبد هم اتفاق می افتد، خیلی توسط مسئولین نظارتی پیگیری نمی شود.

آیت الله اعرافی در سخنان خود در پاسخ به این انتقادات گفت: واقعا باید ما مسئولین پاسخگو باشیم و بشنویم و تحمل هم داشته باشیم و باید تنوع افکار و اعتقادات را بپذیریم.

وی ضمن توصیه به مسئولان برای قوی تر کردن روابط عمومی های ادارات خطاب به آنان خاطرنشان ساخت: باید به رسانه احترام بگذاریم و همراهی بکنیم برای اینکه ایرادات اصلاح شود و این حق رسانه‌ها است.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.