بازگشت به صفحه کامل
به مناسبت عید سعید غدیر خم؛

نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی بانوان هنرمند میبدی گشایش یافت+ تصاویر


نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی بانوان هنرمند میبدی در فرهنگسرای این شهرستان گشایش یافت.

به گزارش میبد خبر، سید حسین هاشم زاده مسئول نمایشگاه  صنایع دستی میبد گفت: در این نمایشگاه، گوشه ای از توانمندیها، صنایع دستی، تولیدات خانگی و ظرفیت های بانوان هنرمند میبدی به نمایش گذاشته شده است .

وی افزود: این نمایشگاه حاصل کار 10 بانوی هنرمند و توانمند میبدی است که آثار آنها در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

هاشم زاده هدف از برگزاری این نمایشگاه را  توان افزایی بانوان و ایجاد مکانی برای عرضه و فروش آثار هنری، صنایع دستی و تولیدات خانگی بانوان و همچنین آموزش این تولیدات توسط بانوان به منظور حمایت از هنرمندان و کمک به اقتصاد خانواده اعلام کرد.

وی با بیان اینکه این بانوان هنرمند و کارآمد متاسفانه در شهرستان ما شناخته شده نیستند، افزود: ما نیازمند معرفی این بانوان نخبه به مردم و مسئولان شهرستان میبد بودیم و هستیم.

مسئول برگزاری این نمایشگاه خاطرنشان ساخت: این نمایشگاه تداعی کننده نقش بزرگ بانوان در عرصه اقتصاد مقاومتی است و باید برای بانوان این در عرصه اقتصاد مقاومتی نقش بیشتری قائل شده و بانوان کارآفرین بیشتر و بیشتر مورد حمایت قرار گیرند.

وی آثار این نمایشگاه را تابلو فرش، عروسک بافی، بدلیجات، سرمه دوزی، تزئینات نمدی، داروهای گیاهی، چرم دوزی، نقاشی، ظروف تزئینی سفال و سرامیک وصنایع دستی ساخته شده از زیلو برشمرد.

این نمایشگاه با همت خانه هنر، بسیج هنرمندان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری میبد به مدت 5 روز از تاریخ 15 الی 20 شهریورماه در فرهنگسرای میبد در ساعت 18 الی 22 شب برای بازدید عموم دایر می باشد.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.