بازگشت به صفحه کامل

نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی در میبد افتتاح شد


همزمان با ایام الله دهه فجر نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی با به نمایش گذاشتن توانمندی های بانوان در حوزه مشاغل خانگی دوشنبه شب در شهیدیه میبد افتتاح شد.

به گزارش میبدخبر، مشاور فرماندار میبد در امور بانوان و خانواده در آیین گشایش این نمایشگاه گفت :موسسه خیریه بانوان تحت عنوان « لبخند انتظار» با توجه به نوع فعالیت های خود سعی دارد، توانمندی های این قشر را در حوزه های مختلف در منطقه شهیدیه به تصویر بکشد.

کبری خواجه پور با اشاره به اینکه شهیدیه از جمله مناطقی میبد است که در حوزه های مذهبی ، سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی پیشگام است، افزود : در ایام الله دهه فجر توانمندی بانوان در نمایشگاهی به عنوان دستاوردها و گستردگی فعالیت های آنها به نمایش گذاشته شد.
وی یاد آورشد : اگر بانوان در بخش هایی که فعالیت دارند سعی کنند چنین برنامه هایی را در محلات مختلف اجرا و پتانسیل های خود را به مرحله ظهور برسانند می توانند موفقیت خود را در عرصه های فرهنگی ، هنری ،اجتماعی ، علمی و... رقم بزنند.
مشاور فرماندار میبد در امور بانوان و خانواده در ادامه از بانوان محله شهیدیه و دیگر مناطق خواست که با توجه به توانایی که موسسه لبخند انتظار کسب کرد و مکانی را که در اختیار دارند، توانمندی های بانوان در آن به نمایش گذاشته شود همراهی کنند تا این اقدام بابی برای فعالیت های ارزنده آنها در حوزه های مختلف باشد.
همچنین معاون فرهنگی دفتر امام جمعه و ستاد نماز جمعه و مصلی میبد گفت : کسانی که در این مکان حضور دارند می توانند با ارتباط چهره به چهره و صحبت کار کنند که اشک های همه به لبخند انتظار تبدیل شود.
حجت الاسلام رجبعلی مشیری افزود : همه باید دست به دست هم دهند و این کار خوبی که شروع شد را به نتیجه مثبت برساند.
به گفته مسئول موسسه لبخند انتظار هدف اصلی موسسه اشتغال زایی برای بانوان است که نیاز به محلی برای ارائه و فروش محصولات دارند.
بریهه السادات عظیمی دخت افزود : این موسسه به صورت تشکل مردم نهاد در میبد فعالیت خود را شروع کرد و ان شاءالله با همراهی بانوان بتواند برای اشتغال زایی آنها گام موثری بردارد.

انتهای پیام/

ایرنا




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.