بازگشت به صفحه کامل

نفرات برتر مسابقه دوصحرانوردی دانش آموزی میبد مشخص شدند+ تصاویر


نفرات برتر مسابقه دوصحرانوردی دانش آموزی در مقطع متوسطه شهرستان میبد برای حضور در مرحله استانی مشخص شدند.

به گزارش میبد خبر، به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقات دو صحرانوردی در مقاطع متوسطه اول و دوم دانش آموزان پسر شهرستان میبد برگزار شد که در این مسابقات ۱۰۰ دونده از 25 آموزشگاه شرکت کردند.
 
مسافت مسابقه برای ورزشکاران متوسطه دوم 5 هزار و 500 متر و برای ورزشکاران متوسطه اول 3 هزار و 500 متر در نظر گرفته شده بود که در پایان در بخش تیمی متوسطه دوم ورزشکاران دبیرستان های باقرالعلوم، شیخ محمد صالحی و شهید رحیمی فر و در بخش تیمی متوسطه اول ورزشکاران دبیرستانهای دبیرستان شاهد باهنر، شهید کارگر و مهدی موعود (عج) مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.
 
در بخش انفرادی متوسطه دوم معین اسلامی از دبیرستان ولی عصر، سید شهاب الدین بنی فاطمی از دبیرستان باقرالعلوم، مجتبی دهقانی از دبیرستان باقرالعلوم و سجاد کارگر از دبیرستان شیخ محمد صالحی توانستند عناوین اول تا چهارم این مسابقه را از آن خود کنند.
 
در بخش انفرادی متوسطه اول نیز حسن خلفایی از دبیرستان شاهد باهنر، احمد دهقانی از دبیرستان شهید کارگر،  سجاد خلفایی از دبیرستان شاهد باهنر و محمد ابراهیم غنی پور از دبیرستان شاهد باهنر به رتبه اول تا چهارم مسابقه دو صحرانوردی دست یافتند.
 
نفرات برتر مسابقه دوصحرانوردی دانش آموزی در مقطع متوسطه این شهرستان مجوز شرکت در مرحله استانی که آبان ماه سال جاری در میبد برگزار خواهد شد را کسب کردند. 
 
این مسابقات با هدف استعدادیابی دانش آموزان برگزار شده تا با شناسایی دانش آموزان مستعد در رشته‌های دو میدانی، و اعزام آنها به مسابقات استانی و فرا استانی، جایگاه شهرستان در این رشته ورزشی ارتقا یابد.
 
انتهای پیام/اد
 



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.