بازگشت به صفحه کامل
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:

نزدیک به 11 هزار نفر در مراسم اعتکاف امسال شرکت کردند/ میبد؛ رتبه دوم استان در میزبانی بیشترین معتکف


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد بابیان این مطلب که مراسم معنوی اعتکاف امسال در 149 مسجد استان برگزارشده است گفت: در حدود 11 هزارنفردر سراسر استان در این مراسم معنوی شرکت کردندکه 55 درصد آن را خواهران و 45 درصد را برادران تشکیل دادند.

به گزارش میبد خبر، حجت‌الاسلام علی کارگر بابیان این مطلب که مراسم معنوی اعتکاف امسال در 149 مسجد استان برگزارشده است گفت: در حدود 11 هزارنفردر سراسر استان در این مراسم معنوی شرکت کردندکه 55 درصد خواهران و 45 درصد را برادران تشکیل دادند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد بیشترین تعداد معتکفان را مربوط به شهرستان یزد با سه هزار و747 نفر دانست و اظهار داشت: پس از شهرستان یزد، شهرستان‌های میبد با یک هزار و 602 نفر و اردکان با یک هزار و 171 نفر رتبه‌های دوم و سوم را درزمینهٔ تعداد معتکفین استان به خود اختصاص داده‌اند.

وی ابراز داشت: حضور بیش از 10 هزارنفری معتکفان علیرغم شرایط زمانی ایام عید نوروز قابل‌توجه است.
معاون فرهنگی تبلیغات استان درباره حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در مراسم معنوی اعتکاف امسال هم گفت: 130 دانشجو به میزبانی یک مسجد به‌صورت اختصاصی و 665 دانش‌آموز هم در پنج مسجد شامل 455 دختر و 210 پسر معتکف بودند.

گفتنی است شهرستان یزد با 27 مسجد، میبد با 23 مسجد، تفت با 22 مسجد، اردکان با 18 مسجد و مهریز با 12 بیشترین تعداد مساجد را در میزبانی از معتکفان داشته‌اند.
انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.