بازگشت به صفحه کامل
با هدف معرفی اساتید و بزرگان قرآنی یزد؛

نخستین همایش «مشاهیر قرآنی یزد» در شهرستان میبد برگزار می‌شود+ تصاویر


نخستین همایش «مشاهیر قرآنی یزد» با هدف معرفی اساتید و بزرگان قرآنی یزد در دانشکده علوم قرآنی میبد برگزار می شود.

به گزارش میبد خبر، مجتبی محمدی مزرعه شاهی، دبیر اجرایی همایش مشاهیر قرآنی یزد در رابطه با برگزاری همایش بیان داشت: همایش مشاهیر قرآنی یزد روز دوشنبه ۲۷ آذرماه راس ساعت ۸:۳۰ صبح در دانشکده علوم قرآنی میبد برگزار و شرکت برای عموم مردم و علاقمندان به قرآن کریم آزاد خواهد بود.

وی افزود: همایش مشاهیر قرآنی یزد با هدف معرفی اساتید و بزرگان قرآنی یزد در چهار محور برگزار خواهد شد.
دبیر اجرایی همایش مشاهیر قرآنی یزد ادامه داد: آشنایی با شرح حال مشاهیر قرآنی یزد، آشنایی با نقطه نظرات تفسیری مشاهیر قرآنی یزد، نقد و بررسی دیدگاه های مشاهیر قرآنی یزد، نگاهی به تجلی قرآن در آثار شاعران و ادیبان یزد از محورهای این همایش است.
محمدی مزرعه شاهی با اشاره به اینکه منظور از مشاهیر قرآنی چهار گروه مفسران، شاعران، حافظان و قاریان است گفت: محمدعلی حیدری دبیر علمی همایش، مجتبی مزرعه شاهی دبیر اجرایی همایش، محمدمهدی خواجه پور دبیر همایش و سیدمصطفی موسوی رییس همایش هستند.

سید مصطفی موسوی رییس همایش مشاهیر قرآنی استان یزد گفت: تا کنون حدود ۱۰۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده، ۵۲ مقاله جهت چاپ در مجموعه مقالات پذیرفته شده آماده می‌باشد و ۵ مقاله نیز برای ارائه در همایش پذیرفته شده است.

وی افزود:  اساتید برتر برای حضور در این همایش اعلام آمادگی کرده‌اند که حتی بعضی از آن‌ها، خارج از استان و از دانشگاه‌های قم و تهران هستند.

موسوی آخرین مهلت ارسال مقالات را ۲۰ مهرماه سال جاری اعلام کرد و گفت: افراد می توانند مقالات خود را به ایمیل همایش به آدرس qurani.mashahir۱۳۹۶@gmail.com ارسال کنند.
رئیس دانشکده علوم قرآنی میبد تصریح کرد: از مقالات ارسالی سایر استان‌ها ذیل محورهای همایش نیز استقبال می شود.
موسوی با اشاره به اینکه این همایش آبان ماه سال جاری در محل دانشکده علوم قرآنی میبد برگزار خواهد شد گفت: افراد برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت این همایش به نشانی qurani-mashahiryazd.blog.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.