بازگشت به صفحه کامل
با حضور سر مربی تیم فوتسال صنایع میبد؛

نخستین روز تست‌گیری انتخابی تیم فوتسال صنایع میبد آغاز شد+ تصاویر


مدیرعامل باشگاه ورزشی صنایع میبد از آغاز تست‌گیری انتخابی تیم فوتسال صنایع میبد برای حضور در مسابقات لیگ 2 کشور خبر داد.

عرفان کریم‌ بیکی در گفت و گو با خبرنگار میبد خبر در خصوص انتخاب سر مربی برای باشگاه صنایع میبد بیان داشت: با رایزنی های صورت گرفته، رضا عقابی بازیکن اسبق تیم های ملی فوتبال و پرسپولیس تهران به عنوان سر مربی این باشگاه انتخاب شد.

وی افزود: نخستین روز تست‌ گیری انتخابی تیم فوتسال صنایع میبد بطور رسمی و با حضور بازیکنان فوتسال شهرستان و سر مربی جدید تیم در سالن ورزشی شهدای میبد از ساعت 18 آغاز و این روند تا سه روز دیگر ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه ورزشی صنایع میبد در ادامه اظهار داشت: افراد علاقه‌مند پس از تست‌گیری با نظر کمیته فنی و سرمربی برای مسابقات کشوری آماده می‌شوند.

تیم فوتسال صنایع میبد که امتیاز حضور در لیگ دسته دو کشور را به تازگی کسب کرده است قرار است با این مربی ساوه ای که سابقه قهرمانی با تیم های لیگ دسته یک و دو فوتسال ایران را در کارنامه دارد، به مصاف حریفان برود.

گفتنی است مسابقات فوتسال کشوری لیگ ۲ کشور آبان ماه برگزار می‌شود و تیم فوتسال شهرستان میبد برای اولین بار در این مسابقات حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.