بازگشت به صفحه کامل
با حضور بیش از شصت نفر:

نخستین دوره طرح «ضيافت انديشه اساتيد» در دانشگاه میبد آغاز بکار کرد


نخستین دوره طرح ضیافت اندیشه با حضور بیش از 60 نفر از اعضاء هیات علمی و اساتید دانشگاه های آیت الله حائری میبد و اردکان و دانشگاه های آزاد اسلامی میبد و اردکان، در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آیت الله حائری میبد در حال برگزاری است

به گزارش میبد خبر، نخستین دوره طرح ضیافت اندیشه با حضور بیش از 60 نفر از اعضاء هیات علمی و اساتید دانشگاه­های آیت الله حائری میبد و اردکان و دانشگاه­های آزاد اسلامی میبد و اردکان با هدف معرفت افزایی و توانمندسازی اساتید در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آیت الله حائری میبد در حال برگزاری است.

کلانتری رئیس دانشگاه آیت الله حائری میبد با بیان این خبر گفت: اساتید با همفکری و هم­اندیشی از حضور مدرس این دوره بهره­مند شوند. چراکه برگزاری این جلسات فرصت بسیار خوبی برای کسب معرفت و آمادگی هرچه بهتر برای حضور در سال تحصیلی جدید است.

وی با اشاره به جایگاه رفیع و نقش محوری اساتید در توسعه جایگاه علمی کشور و تحقق دانشگاه­های تمدن‌ساز اسلامی، تقویت و رشد زمینه­ها و ظرفیت‌های علمی و تربیتی اساتید افزود: باتوکل بخدا و سعی و تلاش مجدانه اساتید بی­شک برگزاری اینگونه دوره­ها ثمرات خوبی را هم برای دانشگاه­ها و متقابلاً برای کشور عزیزمان ایران اسلامی دربر خواهد داشت.

لازم به ذکر است این دوره با عنوان معرفت­شناسی اسلامی(سطح یک) از امروز 16 شهریورماه به مدت 4 روز با حضور مدرس این دوره حجت السلام و المسلمین آقای عظیمی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آیت الله حائری میبد برگزار می شود 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.