بازگشت به صفحه کامل
رئیس دانشکده فنی دختران میبد:

نبود ساختمان آموزشی و کمبود نیرو اصلی ترین مشکل دانشکده فنی دختران میبد/ پراکندگی مراکز دانشکده دلیل اصلی برخی مشکلات فرهنگی دانشکده می باشد


رئیس دانشکده فنی دختران میبد نبود ساختمان آموزشی و کمبود نیرو را از مشکلات دانشکده فنی دختران میبد برشمرد و افزود: این مشکلات با پی گیری فرماندارمیبد و مسئولین استان در حال مرتفع شدن است.

محمد حکیمی رکن آبادی رئیس جدید دانشکده فنی دختران در گفتگو با خبرنگار میبد خبر در رابطه با اولویت کاری خود بیان داشت: اولویت اول کاری بنده تکمیل ساختمان آموزشی دانشکده فنی دختران می باشد.

وی در رابطه با برخی از مشکلات فرهنگی این دانشکده اظهار داشت: بسیاری از مشکلات فرهنگی دانشکده به علت پراکندگی که در سه مرکز این دانشکده و انتقال دانشجویان با سرویس می باشد. در منطقه پارک فلسطین تراکم دانشجویی زیاد است و این خود باعث بروز مشکلاتی می شود. ان شاالله با تکمیل ساختمان آموزشی دانشکده تا مهرماه در بلوار شهید جعفری نژاد و با توجه به آماده و مجهز بودن خوابگاه از رفت و آمدهای دانشجویان کاسته و بسیاری از مشکلات بوجود آمده نیز مرتفع می شود.

حکیمی در رابطه با برنامه ریزی فرهنگی برای دانشجویان عنوان کرد: در بحث فرهنگی با بسیج دانشجویی جلساتی برگزار شده و راهکارهایی نیز ارائه شده است. در همین رابطه روسای مراکز باید در محدوده کاری خود دلسوزی داشته و در جنبه فرهنگی تلاش بیشتری نمایند. ما از مجموعه شهر نیز درخواست داریم در بحث پارک فلسطین، پارک بهاران و خیابان شهید جعفری نژاد جهت امنیت فرهنگی دانشجویان دختر همکاری نمایند که این امر با همکاری فرمانداری، نیروهای انتظامی و دانشکده شرایط خوبی فراهم خواهد شد.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید در خوابگاه برای دانشجویان مشاوره آموزشی، فرهنگی و اجتماعی برگزار خواهد شد. استفاده از روحانیون و همکاری حوزه علمیه خواهران جهت حضور نیرهای حوزی برای پاسخگویی به سوالات دانشجویان از دیگر برنامه هایی است که ان شاالله در سال جدید به اجرا در خواهد آمد. از دیگر اقدامات برگزاری مراسمات جشن و مولودی و مرثیه خوانی خاص مر کز می باشد. اردوهای تفریحی و ساحتی نیز برای دانشجویان در نظر گرفته شده است و یکی از جالب ترین این اردوها بازدید دانشجویان از شرکتهای شهرک صنعتی میبد می باشد.

رئیس دانشکده فنی دختران میبد عدم تکمیل ساختمان آموزشی و کمبود نیرو را از مشکلات دانشکده فنی دختران میبد برشمرد و افزود: این مشکلات با پی گیری فرماندارمیبد و مسئولین استان در حال مرتفع شدن است.

انتهای پیام/اد




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.