بازگشت به صفحه کامل
سرپرست شبکه بهداشت و درمان میبد:

نانواها نقش خود را در سلامت مردم، مهم و جدی بدانند/ با نانواهایی که جوش شیرین میزنند برخورد قانونی می شود


جلسه آموزش مسائل بهداشتی ویژه نانواهای بربری پزی در سالن اجتماعات مرکز بهداشت میبد برگزار شد.

به گزارش "میبدخبر" به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان میبد، جلسه آموزشی مسائل بهداشتی ویژه نانواهای بربری پزی با حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان، مهندس حیدری کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت، کارگر نماینده فرمانداری، فلاح نماینده اتاق اصناف، و دیگر کارشناسان در سالن اجتماعات مرکز بهداشت میبد برگزار شد.
در این جلسه دکتر سهیلی سرپرست شبکه بهداشت میبد ضمن قدردانی از زحمات نانواها، به تشریح تغییر سیمای بیماریها از واگیردار به غیرواگیر اشاره کرد و نقش نانوایان را با ارائه نان سالم و بهداشتی –فاقد جوش شیرین و نمک بالا- در این خصوص بسیار حائز اهمیت دانست و خواستار افزایش هرچه بیشتر کیفیت نان بربری از لحاظ بهداشتی شد.
وی افزود: در بررسی های آزمایشگاهی که از همه نانوایی های میبد بعمل آمده، متاسفانه برخی نانوایی ها برای افزایش کیفیت ظاهری نان خود از جوش شیرین استفاده می کنند و ما با هر نانوایی که از این ماده مضر استفاده کند برخورد قانونی خواهیم کرد.
در ادامه مهندس حیدری کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت میبد درخصوص مسائل بهداشتی نانوایی نکاتی را یادآور شد.
در پایان نیز فلاح و کارگر نمایندگان اتاق اصناف و فرمانداری میبد، در خصوص حمایت همه جانبه از این صنف جهت بالارفتن کیفیت این نوع نان مطالبی را بیان داشتند و نانوایان حاضر نیز در خصوص مسائل کاری خود با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 1.0 stars out of 5.